nalleolut Posted August 11, 2006 Posted August 11, 2006 asettelin uutta hihnapyörää paikoilleen,hienosti meni ja eiku pata käyntiin. hirmu kahnutus ja lastua lentää. otin pois ja katselin öljypumpun kannen mutterit hankaa siiva pyörää. noh dremelillä hioskelin tovin muttereita matalammaksi ja uus yritys=sama homma. katselin orggis pyörää ja tuota toista niin sisempi hihnapyörän reunus on paljon paksumpi tuossa pingpongissa.. orggis pyörii ihan jees. meni hermot. sen verran käytin paikallaan että sain tarkastettua ennakot 28asteeseen n.3000rpm ja otin pois.pitää tutkia sitä pikkasen josko hiois/sorvais siitä sisäpuolelta materiaa pois,taitaa mennä niin heikoksi että räjähtää ku eka kerran antaa leipää. muilla kokemuksia? Quote
Guest Posted August 11, 2006 Posted August 11, 2006 Kokemuksia on sen verran että olen lukuisista muttereista ja pulteista ottanut siivua pois että noi tarvikelirputtimet mahtuu pyöriä... Toisista enemmän toisista vähemmän, mutta useimmiten on aina joutunut jotain ottaa... Hihnapyörästä ei ole yleensä tullu totettua kuitenkaan. Quote
Guest juse Posted August 11, 2006 Posted August 11, 2006 Serranolta ostin joku aika sitten "Made in Taiwan" equalizerin ja laatu oli viimesen päälle! Grammalleen tasapainossa ja sovite just eikä melkein. Juze Quote
nalleolut Posted August 11, 2006 Author Posted August 11, 2006 ouh jeah. noh talveksi hinkkaamista..... Quote
nalleolut Posted April 6, 2007 Author Posted April 6, 2007 löytyykö markkinoilta sellaista hihnapyörää asteikolla jossa olisi yhtäpitkä kaulus ku vakio siivapyörässä! Quote
Guest Barney Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 KK:sta saa hihnapyörän alle korotus "prikan" . itellä oli sama ongelma taannoin. Quote
-AP- Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Mitenkäs sitten käy hihnan 'linjan' jos hihnapyörää siirtää ulospäin? Quote
hanski. Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 päin persettähän se menee..... siirretään laturia myös.... Quote
nalleolut Posted April 6, 2007 Author Posted April 6, 2007 mutta jos se ping pong menee itsessään jo liian syvälle? eli silloin tuo prikka toimisi==???? kaiketi... vattu .. Quote
Guest Mika Raussi Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Milläs hanski siirsit ropellia taas takasinpäin? Vai onko jäähdytys turhanpäivästä toimintaa? Quote
hanski. Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 tuolla "prikalla" saatiin hihnapyörälinja kohilleen.... ja jäähdytys kyllä pelaa, puhallinkoppa on myös kokenut muutoksia.... Quote
nalleolut Posted April 7, 2007 Author Posted April 7, 2007 kuinka paksu tuo keitelen prikka on? kuinka paljon menee linja metsään tuon kanssa ja mitä muuta haittaa siitä on kuin että remmiä saa vaihtaa useammin? Quote
Guest Barney Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 kuinka paksu tuo keitelen prikka on? kuinka paljon menee linja metsään tuon kanssa ja mitä muuta haittaa siitä on kuin että remmiä saa vaihtaa useammin? oisko ollu jotain 5mm, mulla meni linja suorempaan kun vakiopyörällä. ei se 5mm tuolla matkalla hirveitä siihen linjaan vaikuta. tais olla paketissa mukana myös laturin kiilapyörän alle prikka, ellen ihan väärin muista. EMPI:n kamaa. Quote
Guest Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Sama vaiva iski täälläkin... Paksumpi pumpun kansi yhdessä aluhihnapyörän kanssa niin homma on persiillään. Orkkispyöräkin kihnuttaa pinnapultiin/mutteriin, mutta aiva hintsusti. Kuinkahan paljon tuollaisesta arvaa hioa pois, että kestää vielä momentissaan. Pinnapulttia ei voi tällä kasauskerralla vaihtaa enää normipultiksi, kun lohkonpuolelta kierteet ei varmaan enää kestä vetää momenttiin (pitkä juttu...) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.