kari kittilä Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 Mitäs kaikkia osia kuuluu -51:sen Kuplan rattiputken ja rattiakselin väliin yläpäässä kun mulla tuo rattiakseli menee heittämällä läpi tuosta putkesta. Mulla on uusi yläpään muovihela mutta se ei riitä, siitä puuttuu jotain mutta mitä??? Quote Link to comment
metake Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 5 minutes ago, kari kittilä said: siitä puuttuu jotain mutta mitä??? Ratin keskiö. Quote Link to comment
kari kittilä Posted May 8, 2019 Author Share Posted May 8, 2019 Eli se ratin keskiö tukee tuon ettei jää klappia. Mites tuohon sovitetaan ralliratin keskiö? Pitänee varmaan suunnitella jonkinlainen sovite? Quote Link to comment
metake Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 Tuosta ehkä selviää se idea melko hyvin: https://www.mooneyesusa.com/product-p/rs-boss59.htm Quote Link to comment
kari kittilä Posted May 9, 2019 Author Share Posted May 9, 2019 (edited) Pitää teettää sovitekappale tuohon väliin:) Jos jollain sattuis olemaan tollainen ratin raato mistä sais ton keskiö osan niin voi tarjota mulle!!!!!!! Edited May 9, 2019 by kari kittilä Quote Link to comment
Mäki Posted May 12, 2019 Share Posted May 12, 2019 Helpointa on ottaa tuo putki sisältöineen uudemmasta, esim. 65-66 Quote Link to comment
kari kittilä Posted May 13, 2019 Author Share Posted May 13, 2019 Juu, mulla on useampi noita 65-66 systeemeitä mutta en niitä halua tähän laittaa koska haluan tuon äänimerkin koskettimen jäävän vakioksi. Pointtihan tässä oli se kun en tiennyt mitä tuohon vanhempaan kuuluu noita osia. Quote Link to comment
Recommended Posts