P_Valtonen Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 (edited) Hellow! Nyt sitten se kuuluisa mopo karkas ja kunnolla 😁 Resepti: 1915 C35 etc katu nokka 35.5-32 kannet kanavistaan pro kairatut Kaasari keskeen 2x40. Tai nurkkiin 1x40 per kansi Ratas vaihteinen mörkö-remuli (tässä on Remuli-2'n vaihteisto, mutta ahdin osat suuremmat) Dynon kautta testaus ja säätö = hupia pitkäksi aikaa .... Edited March 25, 2021 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted March 28, 2020 Author Share Posted March 28, 2020 (edited) Kuvia remulista ja siitä dsl 1.6.siiven kera Edit Alumiini osissa pientä epäpuhtautta mukana. Itte valettuja ja koneistettuja osia vuodelta 2014 Edited March 29, 2020 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted March 28, 2020 Author Share Posted March 28, 2020 Ja tähän lohkoon noi pitäs ripotella.. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted March 28, 2020 Author Share Posted March 28, 2020 (edited) Kyllä ilma liikkuu tällä siivellä 😎 Pikkusen arveluttaa millon ahdot tulee, mutta sitten kun tulee niin potkasee ja kunnolla.... No kattotaan dynossa mille tää sitten näyttää, kun säädöt tehty Edited April 1, 2020 by P_Valtonen 1 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 8, 2020 Author Share Posted April 8, 2020 (edited) Osia odotellessa jotakin edistymistä. Laturin tuki ja remulin rauta valmiina. Nää tulee toisiinsa pultti liitoksella, kun on näin helpompi linjata rojut kohdalleen. N 5mm vielä varaa liikuttaa ahdinta puhallinkoppaan päin, sen jälkeen tarve rälläkälle. Edit Kiertokanki pajalta pitäs tulla ensi viikolla toimitus, ja sitten pääsis vääntää tätä nippuun Edited April 23, 2020 by P_Valtonen 1 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 6, 2020 Author Share Posted May 6, 2020 Nonii. Alkaa olemaan taas puuttuvien osien listalla kohdalla "viiva", kun näitäkin tuli hetken tarpeeksi. Kiitosta kiertokankien kunnostustehtaalle Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 22, 2020 Author Share Posted May 22, 2020 (edited) Taas mennään, kun edelliset koneet saatu tien päälle. Edited May 22, 2020 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 22, 2020 Author Share Posted May 22, 2020 Kampi nipussa Nokasta pyöristetty kulmat Ja nostajat kaivettu hyllystä Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 22, 2020 Author Share Posted May 22, 2020 (edited) Lohko nippuun ja sitten takas 41000 koneelle sama juttu Edited May 22, 2020 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 22, 2020 Author Share Posted May 22, 2020 Huomenna jatkuu Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 2, 2020 Author Share Posted June 2, 2020 Noniin, nyt 41000-kone nipussa ja pääsin työstää tätä eteenpäin. Mittauksia Sylinteri pituudet mikrolla,......... ok Mäntä puristuskorkeus digitönärillä....ok Männänrenkaat, välys. Kahdesta piti poistaa...nyt nää ok Lohkosta dekki-mitta, jotta saa säädöt laskettua.....ok Quote Link to comment
mikan Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 Kuinkas lujaa tuo ropelli pyörii? t. Mika Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 3, 2020 Author Share Posted June 3, 2020 (edited) Remmin välitys + ratasvaihteisto = 11.2 kertoimella Jos vetää 7000 asti, on ahtimella kierroksia n 78400. Moottorissa 6000, sillon ahtimella n 67200 Tässä etuna, että on ratas vetonen. Toisio hihna ei häviä pölyksi, kuten pikkuremulissa. Mutta silti potutti sen verran tuon pikkuremulin toiminta, että tää mörkö-ahdin lähtee "huoltoon " & takas tulee semmonen, jossa siipi alkaa ahtaa alemmilla kierroksilla. Projekti etenee nyt sen verran hitaaasti, ettei vaihto viivästytä koko projektia Edited June 4, 2020 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 13, 2020 Author Share Posted June 13, 2020 (edited) Syltyt ja kannet ripoteltu laitteeseen Edit Laite myyty kuvan kunnossa huhtikuu 2021 rahapulan takia 😞 Edited June 6, 2021 by P_Valtonen Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.