Guest Fast Posted October 8, 2006 Posted October 8, 2006 Mistä johtuu että vauhtipyörän puoleinen laakeri on väliä pesään ja pääsee liikkumaan sivuttain. Ei ole ensimmäinen moottori, mutta mistä se johtuu ja onko siihen olemassa oikeita sovite prikkoja millä laakerin saa tiiviiksi. Quote
Guest ritariässä Posted October 8, 2006 Posted October 8, 2006 jos tarkoitat pituussuuntaista klappia mikä on aina kuplan lohkossa edessä ajomäärien karttuessa. tällöin laippa koneistamossa suoraksi ja uus paksumpilaippainen laakeri sorvissa muutaman sadasosamillin puristussovitteella kohilleen. näin tulee parempi kuin suoraan esim yrittämällä vetästä laippa esim 21mm mittaan ja sille sopiva laakeri. Quote
Guest Fast Posted October 8, 2006 Posted October 8, 2006 mistähän paksumpireunaisia laakereita saa. Mikä sitä lohkoa kuluttaa eihän siihen mikään koske runkolaakerissahan on helmaa joka menee laakeripukin molemmille puolille. Ei ota kampi kiinni. Painuuko laakeri lohkoon kun painellaan kytkintä. Quote
Racing Posted October 8, 2006 Posted October 8, 2006 Laakereita voi ostaa vw osia myyvistä erikoisliikkeistä. Ainakin Keiteleen koneessa on hyvä valikoima laakereita hyllyssä kysy sieltä. Laippa kuluu käytössä ajanmyötä kun päittäisvälys kasvaa ja kampipaketti vispaa edestakaisin. Mulle on tullut parhaimmillaan koneita joissa päittäisvälystä monta milliä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.