Barney Posted November 4, 2006 Posted November 4, 2006 sattui tuolla metsässä eteen junis joka oli HUONOSSA kunnossa pelastettavaksi, mutta kuskinpuoleisessa kyljessä oli 3 upotettua ikkunaa joista 1 avattavalla kehyksellä.. ei siis viimaikkunoita. Onko kellään tarvetta? Eli onko niin "harvinainen" pala jotta kannattaa laikata? -b- Quote
Barney Posted November 5, 2006 Author Posted November 5, 2006 Vuosimalli? Kuvia? Missä? en tiedä vuosimallia, eikä ole kuvia.. Lahdesta 20km. Quote
Guest Hannu Mattila Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 Jossei kallis ole niin mulla vois olla käyttöä, jos oli lasit paikallaan :) Noi jälkiasennusikkunat on kyllä aika rumat kun niitä on nyt aikansa katellu.. Quote
Guest Toheltaja Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 mulla ois umpparin virheettömät yläkylkipalat ympäri auton, jos haluaa puhkotun panna umppariks takasi. Quote
jori Posted November 6, 2006 Posted November 6, 2006 Mulla olis yksi ylimääräinen junan popout ikkuna kehyksineen. Ilmoitelkaa jos kiinnostaa... Quote
Barney Posted November 9, 2006 Author Posted November 9, 2006 Jossei kallis ole niin mulla vois olla käyttöä, jos oli lasit paikallaan :) Noi jälkiasennusikkunat on kyllä aika rumat kun niitä on nyt aikansa katellu.. ei ollu klasit paikoillaan, tai joku vandaali oli ne kivittänyt. Quote
Recommended Posts