Guest Viljami- Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Mitenkäs, onko kellään mahdollista verrata vakio rumpujarrullisen olka-akselin "akseli" osaa levyjarru olka-akselin droppiolkaan, ja kertoa ero, myös rumpujarrukilven kiinnityskohdat? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 oletus on, että akselin napa on ~6.5cm korkeemmalla kun vakiossa, kaikki osat bolt-on Quote Link to comment
Guest Viljami- Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Tarkoitin siis että mitä eroa on VAKIO RUMPUJARRULLISEN OLKA-AKSELILLA --------------------> LEVYJARRU DROPPIOLKAAN siis pallonivelkeulaiseen. Quote Link to comment
Ketsa Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Levyjen madaltava olka (kuva lainattu Hotcars:in sivuilta): Quote Link to comment
Guest Viljami- Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Eli levyjarrudroppiolassa ei riitä rummun jarrukilvelle kiinnityskohtiin asti metallia?? vai onko kellää mahdollisuutta verrata että saisiko levyjarrudroppiolan muokattua rumpujarrulle? Quote Link to comment
Ketsa Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Mahtaisiko olla edes kannattava homma, työtä aika paljon ja uudet olat halpoja... Ei nuo kiinnityspulttien reiät varmaan ole se pahin murhe (niitä voi varmasti vaikka siirtää sopiviin paikkoihin), mutta tuo jarrukilven keskittämisolakkeen sorvaus olkaan on jo työläämpi homma. Ja sen pitää vielä olla kohtuu tarkasti oikeassa keskiössä. Quote Link to comment
Jiibee Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 HC:n kuvassa on tavallinen levyjarru-olka. Dropatut näyttävät tältä: Kuva napattu Aircooled.fi:n sivuilta. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.