mOval Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Löytyskö Porin seudulta apua sytkän ja kaasarin säätöön? Kyseessä 1600 paksutolppa kupla 34 pict 3 kaasarilla 009 jakajalla. Nyt kun lueskellut niin nämä ei ole ilmeisesti mikään paras kombinaatio ja että tuon 009 uustuotanto jakajan säätö ei ole ihan helppoa. Ei viitsisi alkaa arvuuttelemaan että menikö säädöt oikein. Auto siis lähtee hyvin käymään ja ajettukin on mutta pienet imuvuodot vaivas ja menin sörkkimään kaasaria niin nyt on ihan kuollut alhaalta. Sais mielenrauhan että myös toi sytkä olis oikein ja näkis miten livenä säädetään niin sais vähän oppia. Osat on uusia kaikki ja kone kasattu hiljan. Quote
mika.suorsa65 Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Paruzilla on kuplan koneen kasaus videoita sielä on muistaakseni myös sytkän tarkka säätö video Quote
mOval Posted September 9, 2022 Author Posted September 9, 2022 Juu videoita on tullut katottua monia mutta kiinnostoisi nähdä käytännössä kyseinen homma. Quote
pas2 Posted March 18 Posted March 18 Saitko kuntoon? 34 ja 009 ja vakio kone ei ole tosiaan paras ratkaisu. Säätöhän ei ole kummassakaan vaikea asia, ja ohjeet löytyy tästäkin ryhmästä moneen kertaan. Quote
mOval Posted March 19 Author Posted March 19 Juu ajo kunnossa on ja viime kesä päästelty! Paikallaan nyt orkkis virranjakaja palliksesta ja pöydälläkin on kunnostettu orkkis solex jota tarvisi kokeilla kun kevät saapuu. Sen verran tuli roplattua että innostuin hankkimaan as41 mallisen koneen palliksesta josta pitäisi alkaa tekemään vähän viriilimpää konetta jos tästä aihiosta on siihen. Tämä vaatiikin sitten vähän enemmän tutustumista aiheeseen ja ehkä etsiä joku koneisiin enemmän perehtynyt ”tukihenkilö”. Mutta käydään nyt keväällä ensin leimalla ja katsotaan mistä kohtaa jatketaan harrastusta! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.