Jump to content

Ostetaan Porschen 15" alumiini varapyörän vanteita tai kokonaisia varapyöriä


Recommended Posts

Ei varsinaisesti VW osa mutta Porsche vanteita löytyy monen VW harrastajan tallista

 

**

Ostan kuvan mukaisia varapyöriä tai pelkät vanteet, yksi tai useampia

Varaosanumero alkaa 951... numerolla, löytyy myös punaisena joka kelpaa myös (pitää olla sama malli)

Ollut satunnaisesti käytössä -80 luvun puolessavälissä eri automalleissa kuten 951 (944 turbo), 930 (911 turbo) ja ehkä 928 joku malli

T.
Dennis
nollaneljäsataa 608 383
YV
dennis.lindholm(ät)kolumbus.fi

 

e7KvtWJ.jpg

Edited by Dennis
Link to comment
  • Dennis changed the title to Ostetaan Porschen 15" alumiini varapyörän vanteita tai kokonaisia varapyöriä

Sori ilmoituksen sotkeminen mutta nämähän on niitä Norjassa tehtyjä.. 
Ei oo kovin usein näkynyt myynnissä Suomessa.. Mulla pari noita ja itekin koittanut katella noita, hankalia saada/löytää
Ja on sitten vittumainen saada tuo space saver pois vanteelta.. Toisesta saatiin, toinen on vielä irrottamatta ku ei ole ollut tarvetta.. 

Link to comment
On 3/31/2023 at 11:01 PM, Urbantoy said:

Sori ilmoituksen sotkeminen mutta nämähän on niitä Norjassa tehtyjä.. 
Ei oo kovin usein näkynyt myynnissä Suomessa.. Mulla pari noita ja itekin koittanut katella noita, hankalia saada/löytää
Ja on sitten vittumainen saada tuo space saver pois vanteelta.. Toisesta saatiin, toinen on vielä irrottamatta ku ei ole ollut tarvetta.. 

 

Moi

 

Juu nämä on norjassa valmistettuja vanteita

Totta, kaveri joka on irroitellut ja asentanut space savereita minulle on vähän valittanut ettei ihan helpommasta päästä mutta kyllä kaikki on irronnut ja muutama jopa asennettu takaisin vanteelle

Jos haluat luopua niistä kahdesta tiedät keneen olet yhteydessä ;)

 

T.

Dennis

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...