Jarzki Posted June 8 Share Posted June 8 Tollanen tuli nyt ilmi. Öljyä ei pitäisi liikaa olla...onko muita mahdollisia syitä miksi ATF:t päätyis alipaineputkistoon ? Quote Link to comment
Jarzki Posted June 8 Author Share Posted June 8 Voisiko laatikon alipainemurkula tehdä ton jos se on kaputt ? Quote Link to comment
Tanhis Posted June 9 Share Posted June 9 Lähdetään siittä että miten mittasit atf tason. Quote Link to comment
Jarzki Posted June 11 Author Share Posted June 11 On 6/9/2024 at 6:54 PM, Tanhis said: Lähdetään siittä että miten mittasit atf tason. Käynnissä ollessa. Mutta nyt vasta katoin ekan kerran tuota omistajan manuaalia samban sivulta ja siinä lukee että laatikossa N asento ja "parking brake" onko se siis nyt käsijarru vai pitääkö painaa jarrupoljinta ? Quote Link to comment
Tanhis Posted June 11 Share Posted June 11 43 minutes ago, Jarzki said: Käynnissä ollessa. Mutta nyt vasta katoin ekan kerran tuota omistajan manuaalia samban sivulta ja siinä lukee että laatikossa N asento ja "parking brake" onko se siis nyt käsijarru vai pitääkö painaa jarrupoljinta ? Parking brake on käsijarru ja N asennossa öljy kiertää eritavalla kuin Laatikon P (parking)-asennossa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.