AvaruusTarzan Posted 2 hours ago Share Posted 2 hours ago Zau En ole ennen foorumeille kirjoitellut, joten suonette varmaan jos muutama neitseellinen erhe kirjailuun ja postailuun joutuu 😁 Tuli tosiaan hankittua tällainen Derbyke -78 hieman järeämmällä 1.1 L koneella tuossa taannoin. Tuo lojui muutaman vuoden hiukan missä sattui, mutta nyt sain asiat siihen kondikseen, että aikaa hälle löytyy. Tarkoitus olisi entisöidä kapistus omannäköiseksi ja mikä rojektista tekee mielenkiintoisen, on se, etten aikasemmin ole tällaiseen savottaan ryhtynyt. Vaikka kysymyksiä ja ideoita on jo Aku Ankan taskukirjan verran, lähden aluksi tiedustelemaan, mistä kannattaisi lähteä kyselemään korjauspeltejäm Uusiksi menee ainakin ohjaamon lattia, sekä vararenkaan monttu. Ja mikä on paras metodi siivota motti kaikesta öljystä yms. vierasaineesta? Ja tiedoksi, että slangisanoista mulla ei oo mitään tietoa 🙈 eli kommenteissa kannattaa vääntää ratakiskosta, että mun katiska tajuaa, mitä tarkoitetaan. Quote Link to comment
Stidi Posted 1 hour ago Share Posted 1 hour ago Hieno projekti ja kiva kun joku näitäkin tekee. Tämä palsta on vain ilmajäähdytteisille volkkareille, joten olet vähän väärässä paikassa. Quote Link to comment
AvaruusTarzan Posted 1 hour ago Author Share Posted 1 hour ago 15 minutes ago, Stidi said: Hieno projekti ja kiva kun joku näitäkin tekee. Tämä palsta on vain ilmajäähdytteisille volkkareille, joten olet vähän väärässä paikassa. Ai täällä on puurot ja vellit omissa lautasissaan 😊 elikkä mikä olisi oikea paikka tälle rojektille? Quote Link to comment
Jorrma Posted 50 minutes ago Share Posted 50 minutes ago Liian pienellä maininta tuolla ylhäällä mille värkeille tämä palsta on. Quote Link to comment
AvaruusTarzan Posted 49 minutes ago Author Share Posted 49 minutes ago 37 minutes ago, beetlemania said: FFP Minäpä heilautan itse projektini kanssa tuonne 👍 Quote Link to comment
Recommended Posts