Guest peltzi82 Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 Eli edestä ja takaa lyhdyt sammunut (jarruvalo palaa!!), mutta mielestäni lamput ovat ehjät. Oisko jostain johdut risat? Jollain kokemusta? Quote
-MITO- Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Tarkista maadoitukset ja yleismittarilla että tuleeko polttimon kannalle virtaa. Quote
masajee Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Ja katso myös rekisterikilven valolle tulevan johdon kunto. Pari kertaa on ollut johto hankautunut paljaaksi ja polttanut sulakkeen. Quote
Guest peltzi82 Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Onks sullakin sitten sammunut toselta puolelta kanssa valot? Meinaan vaan että mullakin on toi rekisterikilven valo pimeenä, joten jos se johtuu johdoista sitten (+sulakkeesta)... Quote
masajee Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 En nyt muista mitkä kaikki valot oli pimeenä. Toi rek. valohan haaroittuu toisesta takavalosta ja miten se edessä menee niin kannattaa kattoa kytkentäkaaviosta. Etuvalossa sulla on varmaan toi maavika. Quote
Guest peltzi82 Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Saattaa johtua myös siitä että hanttimiehen puolella ei ollut edessä lainkaan polttimoa ja johdot olivat kiinni toisisssaan! Quote
Ketsa Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Juu, ei piisaa, että lamput on ehjät. Kyllä ne pitää olla muualla kuin pöydällä jotta palavat ;-) Quote
Guest peltzi82 Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Joo toi "mielestäni lamput ovat ehjät" kommentti tuli samantien ku katoin vaan takaa olevan lampun kunnon. Eli ois pitänyt tsekata myös etupää enne ku rupee hätiköimään. No kohta meen kattoo pelittääkö kun laittaa polttimon paikoilleen ja kirjoitellaa sitten uudestaan tänne. Quote
Guest peltzi82 Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Joo, sulakerasiassa oli jotain yhdistämishäiriöitä, eli valopuoli saatu kuntoon. Töötti vielä (jos ei puhuta siit ihmeen kaasarihässäkästä!) niin sit kaikki ok! Quote
Guest Henkka Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Töötin maadotus on kertakaikkisen eroottinen. Jos suojaputki on killissä tai muuten vaan hieman laiteltu, saattaa ottaa muuten sitten ohjatessa 'maihin' - oli mukavaa kun ääriasennossa alko töötti soimaan... bensatankin alla oli komee kipinäsade... hrrrr.... Ota ratin keskiö irti, ja kato valokynällä jos maadottaa. Jos maadottaa, niin ota se ite töötin mokkula irti edestä ja kato tuleeko painaessa piuhoihin virtaa. luultavasti mokkula on umpi paskruost...nut. Quote
Guest peltzi82 Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Jep. Sillai kerkesin päiväl kattoo että tööttiin itessään tulee virta painetrtaessa, mutta sitten sieltä ei kuulu kuin sellainen napsaus (tai plup = plussapallo ääni). Eli voihan olla vissiinkin niinkin myös että toi torvi itessään on pashana!?!? Eikö? Quote
Guest olli lammi Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Tuo tööttihän on sitten sellainen, että sinne "tööttimokkulalle" tulee koko ajan +-jännite, kun autossa on virta päällä. Se vaan ei saa maata mistään ennenkuin tööttiä ratista painamalla maadoittuu. Rattiakseli on siis erotettu maista. Quote
Guest peltzi82 Posted August 19, 2004 Posted August 19, 2004 Yksi juttu oli unohtunua koko tohinassa. Eli mitä pitäisi tapahtua vilkun viiksessä olevassa painikkeesta (mun mielestä siin on jokin painike, koska siihen tulee johtokin)? Mul ei ainakaan tällä hetkellä mitään tapahdu siitä. Ja mielestäni oon kaikki oleelliset säädötkin jo löytäny (pitkät, pyyhkijät jne..). Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.