Perttipee Posted February 21 Posted February 21 Onko kellään kokemusta, hajua tai mutua että jos 1303:sen etunoja on tätä luokkaa, niin mihin auraus kannattaa säätää että ajokaista riittää? Väkisinkin casteri on ihan perseellään. 1 Quote
JM Posted February 21 Posted February 21 (edited) Arvoista en tiedä. Siirtämällä etupyörää eteenpäin(1,5cm) mulla tilanne parani. Koneistettiin kallistuksen vakaajaa. Aurausksen säätö ei auttanut, varsinkin uria ylittäessä oli aivan mahdoton. Mulla etunoja vielä rajumpi. Edited February 21 by JM Quote
mikko k Posted February 21 Posted February 21 Mulla voi olla hanskaloodas kulmien arvot mihin säädettiin. Asento autolla karkeasti vastaava kun sun kuvassa. Sillä ainakin pysyi hyvin ojien välissä.. Koitan huomenna muistaa vilkaista hankalokeroon. 1 Quote
mikko k Posted February 22 Posted February 22 Aurausta on 2mm. Kuvasta voi koittaa kattella etunojan asentoa. Renkaat edessä on pienehköt 185/55-15. Quote
Recommended Posts