Guest BugPower Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Mitä eroa kyseisillä kaasareilla on ? kummat on paremmat ? Quote Link to comment
busgods Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Toiset on IDAt ja toiset IDFt. IDAt on paremmat. Jos nimimerkki on buttpower niin pohjaan vastauksen tällä kertaa vaikka siihen? Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 IDA Weberit on legebdaariset ja jos haluu voimaa niin si IDA kisameininkii ja menee hyvin katukoneessa käyttötarkoituksesta riippuen ja mitä moottorin muut osat on niin se vaikuttaa IDF on jees kadulla enemmän käytetty Quote Link to comment
Tomppa Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 IDA:t on tarkoitettu pääasiassa kisakäyttöön, niissä on ainakin alkujaan heikommat progressiopiirit, enemmän on/off -tyylistä kaasuttelua. Kurkuiltaan niistä saa melko mahtavat esim. porauttamalla ja yleisesti ottaen antavat selvästi reippaammin tehoa kuin IDF:t. IDF:t katukäyttöön suunnitellut, paremmat progressiopiirit ja rakenne, mikä takaa pehmeät liikkeellelähdöt ja liikenteessä pyörimisen noin yleensäkin. Tehoa löytyy näistäkin, parhaissa moottoreissa voi päästä 200 hevosvoimaan. Haluatko mennä tosi kovaa ja suht sujuvasti, vai kovaa ja sujuvasti? Quote Link to comment
Guest BugPower Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 katu käyttöön tulossa :) hyvää infoa kiitän Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.