UltraVW Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Eli onko kellään käytössä tuollaista? Kokemuksia? Onko järkeä/korvaako alkuperäisen? Ja mistä saa? Ja mihin hintaan? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Ei oo kokemusta, mutta järki sanoo että tuota pitää putsata useemmin. Alkuperäsen alla kun mahtuu aika pirun paljon enemmin paskua. Quote Link to comment
Guest Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Tuollaisen toimintaa voi aina spekuloida, tuskin kukaan osaa esittää absoluuttisia totuuksia kun tossa on vähän eri idea ku alkuperäsessä. Alkuperänen sihti menee öljytilan pohjalle johon kaikki roskat muutenin kasaantuu ja ö-pumpun imuputki tulee sihdin läpi. Toi kuvan laitos ilmeisesti jää imuputkeen kiinni ja pohjaan nähden jää rako. Eli periaatteessa moskat edelleen jäis pohjalle mutta sihtiin ei jää moskaa ainakaan silloin kun putkessa ei ole imua sillä toihan tulee toisinpäin. Tiedä sitten kuinka paljon se imu vaikuttaa sihtiin tarttuvaan roskaan. Periaatteessa tää vaikuttaa tiiviimmältä kun liitos sihdille tulee suoraan putkeen? Sihdissä ei tosiaan ole yhtä paljon alaa, voisi olla isompikin toi niin vaikuttaisi pätevämmältä, nyt jos moskat jää ton sihdin alle niin voisi ajatella että tukkeutuisi aika nopiaan? Joku syy volkkarilla on varmasti ollut tohon nykyiseen ratkaisuun kun tollanen kuvan kaltainen ratkaisu ois ollu jo aikonaan helpompi toteuttaa. Veikkaisin itse että vaihdettavuus on yksi suurimpia niistä. Kai tuokin tukkeutuu aikanaan vaikka olisi miten sijoitettu. Tota linkin osaa ei ilmeisesti oo tarkoitus joka kerralla vaihdella mikä antais mun äänen tavan sihdille. Onpahan sitten aina puhdas sihti eikä noi niin paljoa maksa edes. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.