Guest Januski Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Nyt ku tuo projekti karkas kerralla käsistä niin ajattelin sitte samalla tiputtaa tuota kattoa alaspäin. Eli paljonko sitä saa tiputtaa ja mistä se mitta otetaan? Kyseessä ohut tolppa T 1. Jos jollain on omakohtaisia kokemuksia niin otan neuvoja mielellään vastaan. Sitte olis tarkoitus väsätä kaappari ovet (ehkä). Olisko kellään sarana ehdotuksia? MIten lupa asiat mainittuihin muutoksiin? Meneekö vain muutos katsastamalla vai pitääkö alkaa kirjoitella romaania AKElle? Kiitos jo etukäteen. PS: tähän perään voi jeesustella ihan rauhassa ettei ohut tolpan choppauksesta tule hyvännäköinen, en ole tätä autoa tekemässä muita miellyyttäkseni! Quote Link to comment
joksa Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/374-ihmeitäkin-tapahtuu/ http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/745-viimeinkin-saranat-toimii/ hmm... dejavu... http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/3292-kaappari-ovet-kuplaaan/ Quote Link to comment
joksa Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 3. Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä auton katon madaltaminen seuraavasti: a) madallus saa olla enintään 16 % tuulilasin korkeudesta etupylvään suunnassa mitattuna, mutta ei kuitenkaan yli 100 mm tuulilasin etupylvään suunnassa mitattuna; b) etu- tai keskipylväitä saa kallistaa vähäisessä määrin taivuttamalla tai katkaisemalla edellyttäen, että kaikki sisäkkäiset profiilit hitsataan; hitsaustyöstä on esitettävä luotettava selvitys muutoskatsastuksessa; c) takapylväät saa kallistaa; d) tarvittaessa saa katon pidentää tai leventää; e) istumatilan korkeuden on muutoksen jälkeen täytettävä rakenneasetuksen 61 §:n vaatimukset; ja f) katsomisalueen tuulilasin läpi on täytettävä auton käyttöönotto- ajankohtana voimassa olleet vaatimukset. 21 § Korimuutokset ------------------ 3. Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä auton katon madaltaminen seuraavasti: ------------------ e) istumatilan korkeuden on muutoksen jälkeen täytettävä autojen ja perävaunujen rakenteesta ja varusteista annetun liikenne- ja viestintäministeriön asetuksen 21 §:n 5 momentin vaatimukset; Quote Link to comment
Guest Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Kandeis kaivaa ne vanhat Wheels magazinet jostain sieltä 80-luvun loppupuolelta, missä niillä oli kuplan kustomointi artikkelisarja. Se chopattiin ja upotettiin saranat. Muistaakseni oli asialliset kuvat ja selostukset. Ja joo, oon chopannu kuplan nuorena poikana. En kääntäny tuulilasitolppia taaksepäin, vaan jatkoin kattoa. Keskellä päin käänsin. B tolppia käänsin eteenpäin katon jatkoksen verran. Koko takaikkunan ympäryksen leikkasin aluks veks. Hankalin homma sen aikaisilla tiedoilla ja taidoilla oli katon poikki menevien saumojen hitsaus. Veteli niin pirusti. Mut nyt kun ymmärtää peltiä paremmin, ei sekään varmaan oo paha homma. Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Täältä varmaan löytyy katonmadallus vinkkejä ;) Ja täältä ovien muokkaus vinkkejä... ;) http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2952-kidvrod-projekti-valmis/ Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.