Jump to content

minkälaiset tuet low mount


Recommended Posts

eli tuollainen putkisto,kuuluuko vaimentimille olla tuet auton alla?

 

eli low mount vaimennin hässäkkä,miellytävän mureaääni. ku koekilin paikoilleen.

 

aika matalalle tuo tulee,kun joutui vissiin "väärin"päin asentamaan ku on lisäölkypohja. vai sopiiko olemaan lisäöljypohjan kanssa? kokemuksia.

Link to comment
Guest Kimmo Antikainen

Kysymykset kannattaisi aina ennen lähettämistä oikolukea ja miettiä ihan järjen kanssa millainen asiasisältö on. Säästyy turhalta (pilkun)fiilaukselta ja tottakai aina saa paremmin vastauksiakin kun muut ymmärtää mikä on asian ydin, ja sama pätee myös tietysti vastauksiin.

 

Ei oikeesti ota paljoa aikaa oikolukea ja esikatsella omia kirjoituksia ennen julkaisemista!

Link to comment
Ei tarvi tukia.

Oman kokemukseni mukaan alkaa repeemään Y-haarasta kesän ajoilla ilman tukia.

 

***

 

Sitten toinen seikka; jos putkuston päät jää korilinjan sisäpuolelle, niin (ainakin mulla) oli korissa saakelinmoinen pörinä maantie nopeuksissa. Kun päät jatkoin korilinjan ulkopuolelle, mökä väheni kabiinissa 90%

Link to comment

kiitos valtonen. ajattelin rakentaa tuet sinne etuosaan u-kohtaan eli jonkun näköinen tuki käärmekseen.

olisko jollakin vinkkiä kiinnikkeestä eli putki putki malliin.. siin on n.5-10cm väliä.mut joku kätevä kiinnitin juttu

 

ja tosiaan jää hyvin piiloon ja murina on kova... täytyy katsoa jos tuota jatkaisi tai sitten hommaisi normaali ovaali vaimentimet siihen. katselin motonetis ja ihan jees hinnoissa ovat.

Link to comment

Laita takalenkistään j-pipeen riippumaan ns hiltivanteella.

Pelkkä Y-haaran tukemine (pellinpalat / hitsaamine tms) ei valitettavasti riitä.

 

***

 

Tää on oma mielipide, mutta syvemmältä peffasta olevaa tehaspakosarjaa et vois valita.

 

- Mekaanisesti susi alusta lähtien (tukien puute)

 

- Kun koko keksintö alko joustaa alaspäin (ilman hiltivanteita), hakkas joka saakelin kivetykseen vakio korkusessa kuplassa

 

- Korin kumina motorilla oli ihan hanurista (ennen putkien jatkojen asentamista)

 

- Hinta

 

Samalla vaivalla laita lokarin sisään itte tehty hide-out, tai tee copy-paste Ollin jo myymästä pakosarjasta. Säästyt noilta kaikilta "Boonuksilta"....

Link to comment
Laita takalenkistään j-pipeen riippumaan ns hiltivanteella.

Pelkkä Y-haaran tukemine (pellinpalat / hitsaamine tms) ei valitettavasti riitä.

 

***

hiltivanne? puhutaanko reikäraudasta vai mistä?

 

Tää on oma mielipide, mutta syvemmältä peffasta olevaa tehaspakosarjaa et vois valita.

 

- Mekaanisesti susi alusta lähtien (tukien puute)

 

- Kun koko keksintö alko joustaa alaspäin (ilman hiltivanteita), hakkas joka saakelin kivetykseen vakio korkusessa kuplassa

 

tuo saataa olla totta.

 

- Korin kumina motorilla oli ihan hanurista (ennen putkien jatkojen asentamista)

 

juu kierroksilla aika möyree... tutkin muita vaihtoehtoja

 

- Hinta maksoin 5e tuosta eli ei tuu kauheesti persnettoo jos jää tallin nurkkaan....

 

Samalla vaivalla laita lokarin sisään itte tehty hide-out, tai tee copy-paste Ollin jo myymästä pakosarjasta. Säästyt noilta kaikilta "Boonuksilta"....

 

hideout on pois suljettu juttu tällä hetkellä koska takalokareissa on muoviset sisälokarit paikoillaan eli hideout ei mahdu ja tuollainen ollilla myynnissä ollut sarja olis varmaan ihan jee,mutta aika ja tarpeet ei riitä...

 

kiitos kuitenkin.... eli kestäköön minkä kestää ja katsotaan loput myöhemmin.... mut kuva olis plussa "tuesta" ......

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...