Guest Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 UTELU - ei vielä ostohalukkuuden ilmaus... Jos päätän -67 junikseen, jota vielä ei ole, laitattaa pallokeulan akseliston, levyjarrut eteen yms., niin missä hinnoissa noi suunnilleen liikkuu? Entäpä sitten nää jousitusjutskat, IRS-romppeet jne? Ihan vaan karkeita budjetäärisiä heittoja, kiitos! Ja saapi luonnehtia saatavuuttakin - kaippa noita silloin tällöin tarjolla, ilmeisesti metsittyneistä vehkeistä saa ihan kelpo kamaa, tätä järeämpää alusta-rekvisiittaa.... eikö vain? t. Juha Quote Link to comment
mikan Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 IRS-rojuja ja jarruja puntanipulla: http://www.creative-engineering.com/ t. Mika Quote Link to comment
mikan Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 http://www.23window.com/IRS_install.asp http://www.bus-boys.com/fact3.htm http://www.bus-boys.com/fact4.htm t. Mika Quote Link to comment
masajee Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Kannattaa ostaa koko auto, jos tarvitsee noin paljon osia. Pienissa erissä ostettuna tulee todennäköisesti kalliimmaksi kun koko auton saa jollain 200-300 eurolla. Sitten kun noita rupeaa teetättämään niin siihen kyllä menee enemmän kuin osiin. Kannattaa varmaan sitten kun sen junakeulan saa niin ajella vaikka eka kesä ihan sellaisenaan ja fiilistellä. Kyllä noita muutoksia sitten ehtii myöhemminkin ja on varmasti tullut enemmän tietoa kun käy tapahtumissa kyselemässä ja vakoilemassa muiden autoja. Quote Link to comment
-MITO- Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Ja ei välttämättä enää kaipaa kaikkia muutoksia. Quote Link to comment
Guest Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Joo, totta... ei heti kaikkea mahdollista parannusta. Haen näillä lukuisilla kyselyilläni tässä vaiheessa ennen kaikkea mahdollisuuksia, ja samalla ymmärrystä siihen, että mitä kaikkea kannattaa huomioida nyt kun kunnostuttaa / laittaa sitä sun tätä... Ettei tuu alkuun thetyä sellaista, joka jatkomuutosten kannalta on peräti tyhmää - tai eii ainakaan kustannustehokasta :-) Fiilistellään varmasti pitkä tovi - jahka sen kärryn vaan löytäisi. Ne mitä oon ajanu, oli aika järkkyjä kokemuksia - lähinnä meteli. Toistaalta, kumitkin oli mitä sattuu. Hyviin renkaisiin joka tapauksessa panostan - mutta mille vanteelle. Se tässä päällimmäinen pohdinta. jos nyt hankkii uudet vanteet (käytettynä) uusilla kumeilla orggis junikseen, niin onko järkee, jos kuvittelee, että vaihtaa alustassa jotain joskus, ja sen seurauksena esim. pulttijako muuttuu => uuden karheat kiekot kierrätykseen... Näin. t. Juha Quote Link to comment
-MITO- Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Kyllä pakun renkaille yleensä on aina ostaja löytynyt ja miksei muillekkin eli myy pois kun oma tarve loppuu. Quote Link to comment
Guest Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Renkaista risulasin alla... Mitä olen itse ajanut, esim. 205/50X16 oli aivan hirveät... moottoritiellä menee muttei sitten missään muualla... 185 C X14 eli normi pakun rengas myös ok, mutta helposti aika äänekkäitä, varsinkin talvikumit... ;o) 185/65X15 ollut omaan makuuni parhaat matalankin juniksen alla... ja aika hiljaiset kun ovat hyvät... Vanteita on juu tarjolla, jostain syystä itse en osaa käyttää 14" orggis vanteita oikein minkään auton alla (ilmavolkkarin), paitsi jonkun pallon alla kun ei ole parempaakaan löytynyt... 15" ollut yleensä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.