Jump to content

Paljonko kestää 180 mm kytkin...


Guest Jukki

Recommended Posts

Guest Jukki

...paukkua vakio/hoodee asetelmalla?

Olis tossa työn alla tommonen lievä "viri"kone ja kytkintä vaan mietiskelin...

Eli 88 männät, keskilortto, joku lievä nokka, jonkun joskus jotenkin viilaamat kannet, 36/32 venat.

Onnistuuko??

 

Tai sopiiko -66 askiin 200 millinen vai tartteeko höylätä tilaa?

 

Kiits.

Link to comment

Itse ajoin taannoin parikin kesää '73 Bussilla (kone vakio 1600) ja käytetyllä romulaatikosta löytyneellä 180 mm vakioasetelmalla & -levyllä, ei minkäänlaisia ongelmia. Kestää siis hyvin painavammassakin autossa.

Link to comment

Kunhan pinnat on suorat ja ei lasittuneet. Hillitön ero pitoon kun oikasee esim. vauhtiksen pinnat sorvissa! tosin samalla ei ole mitään järkeä olla laittamatta isompaa kytkintä sen 200mm vauhtiksen saa tehtyä myös 180mm pyörästä tarvittaessa...

Link to comment
Guest Jukki

Kyllä tossa olis tommone 200 millinenkin pöydällä ja tuumin juurikin sitä että oisko helpompaa tehdä 180 millisestä 200nen kun sorvata laatikkoo ja vaihtaa startti ja hela...

Paljonko sitä askia tarvii höylätä noin suunnilleen?

Link to comment
Guest Jukki

Just just eli mikä kohta siinä alkaa sitten ensimmäisenä ottaan kiinni? Asetelma vai hammaskehä?

(En ole todellakaan koskaan joutunu näitten kanssa kikkaileen...)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...