Guest jarsat Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 sattuiskos keltään löytymän tarkkaa kuvaa kuplan konehuoneen letkuista ja johdoista. jotenkin päässyt unhoittumaan ja letkuja näyttäis tulevan pirusti. kaasarina on pict 28. Quote Link to comment
Guest Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Tässäpä yksi suttuinen kuva. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 okkei kiitosta, sit pari kysymystä mitkä ei näy: mikä letku tulee imusarjan isompaan reikään pienemmän alauolella. tuleeko kaasarin venttiililn johto puolan miinukseen vai plussaan. Quote Link to comment
-tipi- Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Kaasarille plussaa magneettiventtiilille sekä ryypylle. Kerroppas enemmän koneestasi. 28:n kanssa ei pitäs olla imarissa muita reikiä kuin putkien päissä polttoaineseokselle ja pakokaasuille. Quote Link to comment
-AP- Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 mikä letku tulee imusarjan isompaan reikään pienemmän alauolella. Kuulostaa pakun imusarjalta jarrutehostimen alipaineottoineen? Mutta miten siihen saa 28-kaasarin kiinni? Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 kuvaaa kyseisestä paikasta. eli paksumpi putki kasuvaijerin putken alapuolella Quote Link to comment
-MITO- Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Joo toi on jarrutehostimen alipainelähtö pallokeulassa. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 eli toisinsanoen kannattaa tulpata? ajattelinkin että on "ylimääräsiä" putkenpäitä. Quote Link to comment
Guest Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Tulppaa molemmat siinä alhaalla olevista lähdöistä (iso ja pieni). Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 eikös pienempi mee öljyputsarin kanteen? vai onko jotain merkitystä Quote Link to comment
Guest Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Näin on myöhäisemmissä suodatinmalleissa kyllä... Minkäs vuosimallin kokoonpanosta on kysymys? Quote Link to comment
-tipi- Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Eikä pakun koneissa ollu Bitch-34 kaasari, jonka imusarjaan ei pitäs ees 28 käydä? Vai onko tuossa jotain omia virityksiä. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 virityksistä ei tietoa, samat osat kiinni kuin sillon konetta palasiksi laitettaessa ja takasin ihan pulteilla ilman ongelmia tai muutos laippoja. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 vielä yksi kysymys johdoista: musta ja keltainen johto puolan + napaan, vihreä ÖP-anturille, ja samasta nipusta tulee vihreä/keltainen johto tuleeko se puolan - napaan vai johonkin metalliin maajohdoksi?? Quote Link to comment
-tipi- Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Täältä löytyy sähkökaaviot: http://www.vintagebus.com/ Useissa tuolla jakajalta puolan miinukseen menee virheä johto. Ja öljynpaine on sini/vihreä ohut (0,5mm2) johto. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 juu jakajalta - napaan vihreä johto mut sit oli lisäksi noi edellä mainitut aiemmin en maininnu jakajan johtoa, unhoittui. eli kyseessä johto joka on kuvassa bensansuodattimen vieressä liitin jääden virranjakajasta tulevan johdon liittime taakse piiloon. ÖP-johto menee kuvan ulkopuolella. http://www.vintagebus.com/wiring/bug-72.jpg eli kaippa johto missä on numero 13 perässä. ei näkynyt numeroitten selityksiä tai sit täytyy mennä optikolle Quote Link to comment
Guest ¤DumCoP¤ Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Vähän samaan aiheeseen, haen konehuoneesta kuvaa, jossa vaakakaasutin sijoittuisi laturin päälle. Ei kellään olisi tälläistä? *mitta suhteet ovat hakusissa.. -Eetu- Quote Link to comment
jukkis Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Tuossa jonkulainen kuva, jos auttaa yhtään. Ois joutilas tuo imusarja jos joku tarvii. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 kyseinen johto askarruttaa vielä, kiitollnen jos jollain olisi tietoa/muistikuvaa. Quote Link to comment
Guest Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Minkä kokoisesta koneesta on muuten kysymys? Vissiin ainakin 1300:sta kun kerran 2-reikä kannetkin on. Eikös noissa muuten ole jo PICT-30 kaasarit? Eipä sinällään pyöriihän se kone varmasti pienemmälläkin kaasarilla. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 ennen 1300 nykyään 1600cc. oli aiemmin kyselyä kaasarista ja kävi ilmi ,että riittää rauhallisessa ajossa ja kupla on emännän käytössä ja ei mikään raskas kaasujalka. ehkä sit joskus kun hankin toiseen kuplikseen nurkkaröpöttimet siirrän sit siitä kakskurkkusen keskikaasarin emännän käyttöön. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 johto jätetty irti ja savut otettu kaikki muut paitsi vilkut toimi, niissäkin maa vikaa koska ei vilkkunut kunnolla vähän yritti, huomenna maantarkistelua. Quote Link to comment
Guest Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 taitaapi tuo vihreä valkoinen piuha mennä siihen diagnoosipistokkeseen,joka kiinni tulipellissä.eli täysin turha! Quote Link to comment
Guest jarsat Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 juu kone käy tosi hyvin ja muutenkin paikat putsattu, huomenna pitäs mennä kiusaan konttorille. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.