Jump to content

kuva hakusessa peräluukunalta


Guest jarsat

Recommended Posts

Guest jarsat
Posted

sattuiskos keltään löytymän tarkkaa kuvaa kuplan konehuoneen letkuista ja johdoista. jotenkin päässyt unhoittumaan ja letkuja näyttäis tulevan pirusti. kaasarina on pict 28.

Guest jarsat
Posted

okkei kiitosta, sit pari kysymystä mitkä ei näy: mikä letku tulee imusarjan isompaan reikään pienemmän alauolella. tuleeko kaasarin venttiililn johto puolan miinukseen vai plussaan.

Posted

Kaasarille plussaa magneettiventtiilille sekä ryypylle.

 

Kerroppas enemmän koneestasi. 28:n kanssa ei pitäs olla imarissa muita reikiä kuin putkien päissä polttoaineseokselle ja pakokaasuille.

Posted
mikä letku tulee imusarjan isompaan reikään pienemmän alauolella.

 

Kuulostaa pakun imusarjalta jarrutehostimen alipaineottoineen? Mutta miten siihen saa 28-kaasarin kiinni?

Guest jarsat
Posted

6409.jpg

 

kuvaaa kyseisestä paikasta. eli paksumpi putki kasuvaijerin putken alapuolella

Guest jarsat
Posted

eli toisinsanoen kannattaa tulpata? ajattelinkin että on "ylimääräsiä" putkenpäitä.

Posted

Tulppaa molemmat siinä alhaalla olevista lähdöistä (iso ja pieni).

Guest jarsat
Posted

eikös pienempi mee öljyputsarin kanteen? vai onko jotain merkitystä

Posted

Näin on myöhäisemmissä suodatinmalleissa kyllä... Minkäs vuosimallin kokoonpanosta on kysymys?

Posted

Eikä pakun koneissa ollu Bitch-34 kaasari, jonka imusarjaan ei pitäs ees 28 käydä? Vai onko tuossa jotain omia virityksiä.

Guest jarsat
Posted

virityksistä ei tietoa, samat osat kiinni kuin sillon konetta palasiksi laitettaessa ja takasin ihan pulteilla ilman ongelmia tai muutos laippoja.

Guest jarsat
Posted

vielä yksi kysymys johdoista: musta ja keltainen johto puolan + napaan, vihreä ÖP-anturille, ja samasta nipusta tulee vihreä/keltainen johto tuleeko se puolan - napaan vai johonkin metalliin maajohdoksi??

Guest jarsat
Posted

juu jakajalta - napaan vihreä johto mut sit oli lisäksi noi edellä mainitut aiemmin en maininnu jakajan johtoa, unhoittui.

eli kyseessä johto joka on kuvassa bensansuodattimen vieressä liitin jääden virranjakajasta tulevan johdon liittime taakse piiloon. ÖP-johto menee kuvan ulkopuolella.

 

 

http://www.vintagebus.com/wiring/bug-72.jpg

 

eli kaippa johto missä on numero 13 perässä. ei näkynyt numeroitten selityksiä tai sit täytyy mennä optikolle

Guest ¤DumCoP¤
Posted

Vähän samaan aiheeseen, haen konehuoneesta kuvaa, jossa vaakakaasutin sijoittuisi laturin päälle. Ei kellään olisi tälläistä? *mitta suhteet ovat hakusissa..

 

-Eetu-

Guest jarsat
Posted

6425.jpg

 

kyseinen johto askarruttaa vielä, kiitollnen jos jollain olisi tietoa/muistikuvaa.

Posted

Minkä kokoisesta koneesta on muuten kysymys? Vissiin ainakin 1300:sta kun kerran 2-reikä kannetkin on. Eikös noissa muuten ole jo PICT-30 kaasarit? Eipä sinällään pyöriihän se kone varmasti pienemmälläkin kaasarilla.

Guest jarsat
Posted

ennen 1300 nykyään 1600cc. oli aiemmin kyselyä kaasarista ja kävi ilmi ,että riittää rauhallisessa ajossa ja kupla on emännän käytössä ja ei mikään raskas kaasujalka. ehkä sit joskus kun hankin toiseen kuplikseen nurkkaröpöttimet siirrän sit siitä kakskurkkusen keskikaasarin emännän käyttöön.

Guest jarsat
Posted

johto jätetty irti ja savut otettu kaikki muut paitsi vilkut toimi, niissäkin maa vikaa koska ei vilkkunut kunnolla vähän yritti, huomenna maantarkistelua.

Posted

taitaapi tuo vihreä valkoinen piuha mennä siihen diagnoosipistokkeseen,joka kiinni tulipellissä.eli täysin turha!

Guest jarsat
Posted

juu kone käy tosi hyvin ja muutenkin paikat putsattu, huomenna pitäs mennä kiusaan konttorille.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...