Jump to content

kuva hakusessa peräluukunalta


Guest jarsat

Recommended Posts

Guest jarsat

sattuiskos keltään löytymän tarkkaa kuvaa kuplan konehuoneen letkuista ja johdoista. jotenkin päässyt unhoittumaan ja letkuja näyttäis tulevan pirusti. kaasarina on pict 28.

Link to comment
Guest jarsat

okkei kiitosta, sit pari kysymystä mitkä ei näy: mikä letku tulee imusarjan isompaan reikään pienemmän alauolella. tuleeko kaasarin venttiililn johto puolan miinukseen vai plussaan.

Link to comment

Kaasarille plussaa magneettiventtiilille sekä ryypylle.

 

Kerroppas enemmän koneestasi. 28:n kanssa ei pitäs olla imarissa muita reikiä kuin putkien päissä polttoaineseokselle ja pakokaasuille.

Link to comment
Guest jarsat

virityksistä ei tietoa, samat osat kiinni kuin sillon konetta palasiksi laitettaessa ja takasin ihan pulteilla ilman ongelmia tai muutos laippoja.

Link to comment
Guest jarsat

vielä yksi kysymys johdoista: musta ja keltainen johto puolan + napaan, vihreä ÖP-anturille, ja samasta nipusta tulee vihreä/keltainen johto tuleeko se puolan - napaan vai johonkin metalliin maajohdoksi??

Link to comment
Guest jarsat

juu jakajalta - napaan vihreä johto mut sit oli lisäksi noi edellä mainitut aiemmin en maininnu jakajan johtoa, unhoittui.

eli kyseessä johto joka on kuvassa bensansuodattimen vieressä liitin jääden virranjakajasta tulevan johdon liittime taakse piiloon. ÖP-johto menee kuvan ulkopuolella.

 

 

http://www.vintagebus.com/wiring/bug-72.jpg

 

eli kaippa johto missä on numero 13 perässä. ei näkynyt numeroitten selityksiä tai sit täytyy mennä optikolle

Link to comment
Guest ¤DumCoP¤

Vähän samaan aiheeseen, haen konehuoneesta kuvaa, jossa vaakakaasutin sijoittuisi laturin päälle. Ei kellään olisi tälläistä? *mitta suhteet ovat hakusissa..

 

-Eetu-

Link to comment

Minkä kokoisesta koneesta on muuten kysymys? Vissiin ainakin 1300:sta kun kerran 2-reikä kannetkin on. Eikös noissa muuten ole jo PICT-30 kaasarit? Eipä sinällään pyöriihän se kone varmasti pienemmälläkin kaasarilla.

Link to comment
Guest jarsat

ennen 1300 nykyään 1600cc. oli aiemmin kyselyä kaasarista ja kävi ilmi ,että riittää rauhallisessa ajossa ja kupla on emännän käytössä ja ei mikään raskas kaasujalka. ehkä sit joskus kun hankin toiseen kuplikseen nurkkaröpöttimet siirrän sit siitä kakskurkkusen keskikaasarin emännän käyttöön.

Link to comment
Guest jarsat

johto jätetty irti ja savut otettu kaikki muut paitsi vilkut toimi, niissäkin maa vikaa koska ei vilkkunut kunnolla vähän yritti, huomenna maantarkistelua.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...