Jump to content

Splittikysymyksiä yms.


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja
Posted

Ensimmäisenä hieman nippelitietoa:

1-milloin hävisi lokareista ne ihme pokkaukset korinkiinnityskohdasta?

2-kuinka paljon lyhyempi on ollut splitin astinlauta ovaalin verrattuna?

3-oliko lukollista L-kahvaa jo aikojen alusta asti? mulla on sekä että...

4-oliko spliteissä kahta erilaista ikkunannostokoneistoa?

5-oliko 53 ovaalissa splitin etuluukku vai muuttuko ovaalin luukuksi ?(ovethan on vielä splittikamaa, paitti tuuletusikkunalla)

6-muuttuiko vaihteiston kuori vasta 53 tukevammaksi vai jo 52?

7-miksi splitissä on jousilatta ilman sitä ihme jatkokuppia joka on taasen ovaalissa? missäs välissä se sitten taas hävisi. IRS peräisissä se taas tulli. Muistaakseni ainakaan 58-69 ei ollu.

8.missä vuosimallissa takaverhoilu ei ollut takalasin kehyksen ympärillä? oliko stanut ilman ja muut verhoiltuna?

9.saiko -50 kuplia vain mustina, harmaina tai ruskeina?

10.oliko nuo 12 ekaa suomeen tuotua kaikki mustia?

Siinä nyt hieman pulmia ensalkuun, osa dorkia, mutta tuli mieleen :)

 

 

mistäs saan 50 kuplan kytkentäkaavion, kuulemani mukaan ei ole sama ku 51/52?!?!?

Guest Toheltaja
Posted

Turo vastannee tänne kun huomaa tämän, muutama muukin kun on tietoa vailla...

Guest Toheltaja
Posted

spliteissä on ollu sammakkoiskareita, miulla oli 50 alustassa normi-iskarit, mutta kiinnikkeet taitaa olla tuolle sammakolle. Siinä oli ihan tehdastekoisen näköset raudat kiinni jossa iskarin yläpää oli

iskari1.jpg

iskari2.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...