Guest KneeDeep Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Elikkä mitä tarkoittaa tuo mittariston valo missä on merkintä "G" tai "ATF" Quote
nalleolut Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 g on latauksen valo ja atf ...veikkaisin jarrunesteen määrään viittaavaa.... eli ei mitään olennaista. Quote
Marko Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Arvaus: Oisko kuitenkin Automatic transmission fluid???? Quote
Jorrma Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 ATF on joo siihen tomaattiin liittyvä varoitusvalo. Quote
Guest Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 g on latauksen valo ja atf ...veikkaisin jarrunesteen määrään viittaavaa.... eli ei mitään olennaista. Niin... siihen asti kunnes ajo tyssää kunnon savuihin tai vitutukseen :D Quote
Guest KneeDeep Posted August 8, 2007 Posted August 8, 2007 g on latauksen valo ja atf ...veikkaisin jarrunesteen määrään viittaavaa.... eli ei mitään olennaista Eli mitä on tapahtunut kun latauksen "G" valo syttyy? Quote
Guest PaKe Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Eli mitä on tapahtunut kun latauksen "G" valo syttyy? Laturi ei lataa, ts liian alhainen latausjännite jos ei sitten mitään mystisempää ole. Quote
Guest KneeDeep Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 eli edessä on mulla uuden laturin osto ja vaihto :) kiitos tiedoista Quote
-MITO- Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Aloita nyt ekaks jännitteensäätimestä jne.. Quote
Guest fastghia Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 eli edessä on mulla uuden laturin osto ja vaihto :) kiitos tiedoista Vanhan voi huoltaa/huollattaa. Voi olla hiilien vaihdolla selvä. Siis jos vika paikantuu laturiin. Quote
-AP- Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Eli mitä on tapahtunut kun latauksen "G" valo syttyy? Remmi poikki? Quote
Guest KneeDeep Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 :) remmi on viellä paikallaan, paljonhan huolto maksaa? kun eräällä vlokkaripalstalaisella ois justiinsa myynnissä 50 é Quote
Guest BugPower Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 G = Lataus ja Jäähdytys ATF = Nestevaihteen Öljynlämpötila (automatic) 100% tietoa luin justiin vw 1300 -74 käyttöohjeesta :P Quote
Guest VWanker Posted August 11, 2007 Posted August 11, 2007 Eipä noissa latureissa ole paljonkaan vikamahdollisuuksia. Laakerit tai hiilet. Noiden vaihdolla on käytänössä "tehdaskorjattu"? Jännitteensäädin sitten yksi vikakohde erikseen. Quote
Sakke Posted August 11, 2007 Posted August 11, 2007 Eipä noissa latureissa ole paljonkaan vikamahdollisuuksia. Laakerit tai hiilet. Noiden vaihdolla on käytänössä "tehdaskorjattu"? Jännitteensäädin sitten yksi vikakohde erikseen. Tai diodisilta/diodi(vaihtovirtasessa), voi myös olla kollektori/liukurengas kulunut. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.