Mika Heikola Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 H0611234 Ei näyttäisi löytyvän suoraan thesambasta ? Uudemmat lämmönvaihtimenletkut. 200mm kytkin. Saattaa olla kootut teokset... Mikähän tämä on ?? Quote Link to comment
Marko Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 H oli ainakin 1500 junis 200mm kytkimellä -67 Quote Link to comment
-tipi- Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 H on näemmä myös kuplan 1500cc 44hp, kytkimestä en tiedä. Quote Link to comment
Mika Heikola Posted September 3, 2007 Author Share Posted September 3, 2007 H löytyy molemmista mutta numero ei suoraan osu kumpaankaan ??? Quote Link to comment
Marko Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 kysy fvwa:n puolelta Turolta sillä löytyy tieto varmuudella, jos ei heti niin "kirjastosta". Turo ei selaa tätä ollenkaan Quote Link to comment
Marko Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 tällaisen tiedon sain itse, 44hv 1500 typ1 67-70 tai typ2 66-68. ei ollut kirjasto käsillä eikä muistanut tarkemmin ulkoa. Quote Link to comment
Mika Heikola Posted September 6, 2007 Author Share Posted September 6, 2007 Tuonne suuntaan sen luulisi osuvan. Thesamban mukaan bussit: vuoden -66 viimeinen Dec H0 309 830 Tämä kone H0 611 234 ja 1967 ensimmäinen Jan H0 707 628 Mihis nuo välissä olleet meni ? Perimätieton mukaan kone saattaa olla vaihtokone. 60-luvun bussin mukana tuli. 1-reikäkannet, 200m vauhtis. Taisi sittenkin löytyä kuplan 1500 koneista: 1966 Dec H0 576 613 1967 Jan H0 621 556 Tuohonhan väliin se istuu. Dec -66 loppupuolella tehtyjä. Oliko 1500 kuplassa 200m vauhtis ? Mitähän muuta eroa pakun ja kuplan koneessa ? Ilmanputsaria ei ole tallella. (yes, halutaan ostaa juniksen ilmanputsari sydeemi) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.