Guest Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Mistä voisi johtua, että mun kuplan moottori on pari senttiä liian korkealla? Ei se muuten haittaa, mutta orkkis ilmanputsari ei mene paikoilleen. Auton alusta on '63 kori, kone ja loota '68. Voisko lootan etukiinnike olla jotenkin väärä/rikki?? Quote
Guest Mika Raussi Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Kuis paljon siitä on korjailtu ruosteita? Tulee mieleen, että kori ois kiero. Quote
Guest Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 68 ilmanputsari on isompi ku 63... oisko se riittava syy? Konepellitkin on erilaiset. Jan Quote
Guest Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 68 ilmanputsari on isompi ku 63... oisko se riittava syy? Konepellitkin on erilaiset. Jan Toi vois pitää kyllä paikkansa. Mulla on '63 mallinen konepeltikin. Ilmanputsarista ei kyllä ole havaintoa. Se on ovaalin mallinen jossa on kaksi tötteröä sivuilla. Onko yleensäkään mahdollista, että laatikon etukiinnikkeen kumi olisi asennettu väärinpäin? Quote
Racing Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Koneen väärään korkeuteen en usko...onko sulla korokepala kaasarin ja imusarjan välissä,silloin ei aina kaikki putsarit käy. Ja välttämättä ei 70 lukuinen putsari mahdu 60 luvun imusarjan kanssa yhteen, 60 luvun alkuvuoden koriin. Jos se putsari on soikee niin se on 70 luvulta,60 lukuiset on pyöreitä ja pieniä ja torvi vain toisella puolelle. Quote
-AP- Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Mihin putsari ottaa kiinni, luukkuun vai koriin? Kakstorvinen öljykylpyputsari on 1500 Kuplasta, mutta mulla mahtui ainakin Kuuskolmoseen uudemmalla 1600-koneella hyvin '70-luvun muoviputsarikin. Quote
Guest Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Putsari ottaa kiinni konepeltiin. Vertasin '70 kuplaan ja siinä puhallinkotelon ja luukunsaranan välissä oli n.5cm. Mulla tyhjää on vain n.2cm. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.