Guest mpn Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Missähän voisi olla vika kun ajelee kaupunkinopeutta kevyellä pintakaasulla, niin tuntuu sellaista nykimistä. Sitten kun pudottaa pykälää pienemmäksi ja kierrokset nousee ongelma häviää. Motarillakin kun päästi oikein perseen pohjasta niin sama ongelma, pitää aina keventää ja houkutella kierrokset ylös niin meno maittaa. Sytkä,kärjet, venat säädetty ja bensalinja/kaasari ok. Kyseessä 1300-72- kupla. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Väittäisin ettei kaasari oo kuitenkaa ok. Vetää pintakaasulla laihalle eli oisko tyhjäkäyntipiiri tukkeessa? Enemmin noita kaasareita räplänneet osaa varmaan sanoa enemmin. Quote Link to comment
Racing Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Ja taas se imusarjan kaulan huurtuminen/jäätyminen kaasarin alta kostealla/viileällä kelillä...? Tästä ongelmasta pääsee aika hyvin eroon kun ostaa kaasarin alle pakeliittitiivistelaipan. Quote Link to comment
Jallu Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Itsellä nyki 80-100kmh tasaisella kaasulla, ja taisin selvittää viankin..oikean puolen kaasarin huonosti aukeava kohon neula, ehkä..bensa ei enää jaksanut kulkea perille asti.. Tämä aiheuttanut tod. näk. muutkin röpeltämiset ja tulvimiset mitä toisessa jutussa kyselin..testit jatkuu keväällä. Quote Link to comment
Guest mpn Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Joo, tosiaankin imusatsi näyttää huurtuvan heti kaasarin alta joten pakeliittia tilalle ja kaasari purkuun. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.