make76 Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Olisiko täällä sellaista ihmistä ketä osaa ja keneltä löytyy cnc-jyrsin? Olisi tarvetta saada läpille ja kanteen laipat. Ja mahdollisesti imutorvet läpille.. Yhteyden ottoja voi laittaa tähän tai yv:lä tai make.stenberg@gmail.com tai 044-3670270 Quote Link to comment
Guest Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 laipat mihin?volsun kansiin?läppien reiän koko/pulttijako?imutorvet,pituus/sisähalkaisija?saisko vähän tarkennusta. Quote Link to comment
make76 Posted December 24, 2007 Author Share Posted December 24, 2007 Eli pitäisi saada laipat kuplan 2 reikä kansiin ja pyörän läppärunkoihin. Rungot kun ovat kumiliitoksella. Ja niihin kiihdytyssuppilot. Voi ottaa päivän aikana kuvan helpottamaan tilannetta. Marko Quote Link to comment
make76 Posted December 24, 2007 Author Share Posted December 24, 2007 Eli tässä olisi pari kuvaa.. Quote Link to comment
mick Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Minulla on kaksireikäkansille irtolaippoja. 6mm vahvuus. Ja jos kurssipaikan vielä saan niin cadillä kuvaa, vesileikkurilla onnistuu noitten laippojen teko. Quote Link to comment
Lasse Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Mua kiinnostaisi idf ja type 4 laipat. Cad-hommia en osaa, mutta jos joku sellaiset osaa turata, niin eiköhän vaivan palkasta päästä jonkinlaiseen sopuun. Quote Link to comment
mick Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Mua kiinnostaisi idf ja type 4 laipat. Cad-hommia en osaa, mutta jos joku sellaiset osaa turata, niin eiköhän vaivan palkasta päästä jonkinlaiseen sopuun. Cad-kuvia en pysty tekemään kun ei ole mallikappaleita, muuten kyllä onnistus :) /lisäys: Olettaen tietty että sinne kurssille vielä pääsee... 2. päivä alkaa, joten kohta varmaan pitäs tulla infoa... Quote Link to comment
pipo_esa Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 Polttokuvia voi monikin piirtää, minä myös jos kiire ei ole ja tarpeeksi tarkat mitat löytyy. Eikös google löydä noita vaikkapa ameriikanpoikien sivuilta? Quote Link to comment
Recommended Posts