mick Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Kuplassa tuntuu olevan aika voimakas sisämeteli koneen käydessä. Kokeilin jossain vaiheessa vaihtaa laatikonkannatuskumit niihin punaisiin koviin, ja meteli oli sietämätön joten vaihdoin orggis kumit takas. Olisiko jotain vielä tehtävissä metelin vähentämiseksi? Autoon tulee Eberi, eli lämpökanavat voi varmaan tukkia. Vai tuleeko meteli edes sitä kautta? Takaikkunan alla on luukut ilmankiertoa varten. Konepellin yläpuolella, jossa on se säleikkö, on luukut suoraan konehuoneeseen. Tuota kautta tulee myös meteliä aika paljon mielestäni. Onko tuohon mitään parannuskonstia? Rengasäänet ei niinkään haittaa, vaan suurin meteli lähtee koneesta. Ihan kuin olisi jokin osa moottorista suoraan rungossa :( Quote
Kape77 Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Kuplassa tuntuu olevan aika voimakas sisämeteli koneen käydessä. No shit? :) Quote
-AP- Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Onko takasivujen koteloissa (siis 'C-pilarin' alapäissä) ne alkuperäiset kolmionmuotoiset kattoverhouksesta tehdyt tyynyt paikoillaan vai avoin kanava moottoritilaan? Jos 'läpivirtausta' varten on tehty reikä takatuliseinään, niin se umpeen ensimmäisenä. Quote
Guest Mika Raussi Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Takaikkunan alla on luukut ilmankiertoa varten. Konepellin yläpuolella, jossa on se säleikkö, on luukut suoraan konehuoneeseen. Tuota kautta tulee myös meteliä aika paljon mielestäni. Onko tuohon mitään parannuskonstia? No tuoltahan sitä meteliä tuleekin vaikka kuinka pirusti. Pienestäkin rejästä tulee ääntä siihen malliin, että vois luulla koneen olevan takapenkillä. Quote
mick Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Vaikuttaako nuo takaikkunan alla olevat reiät jotenkin huurteenpoistoon tms, vai miksi ne on siellä? Taidanpas laittaa tukkoon ne ensimmäisenä. Ja ne C-pilarin alla olevat aukot on nähtävästi sivuverhoilujen alla? Muistaakseni ne oli tukossa, mutta pitää tarkistaa. Kävin nimittäin toisessa kuplassa, ja siinä ei ollut läheskään noin kova sisämeteli kuin tässä minun ajossa olevassa... Quote
Guest Mika Raussi Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Ei kai takaikkunoiden alla oo kuulunukaan koskaan mitään aukkoja olla. Quote
Tanhis Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Onhan noitakin ollut tuo on '64:sta http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/2836.JPG Mutta sitten taas toisaaltaan kaverin samanikäisessä ei tuota luukkua ole. Ja onhan tuohon parannuskeino hitsaa se umpeen sen alkuperäinen tarkoitus on varmaan ollut helpottaa ovien kiinni paiskaamista. Eli siis ilma päässyt tuosta luukusta ulos että ovet menee kiinni. Quote
Guest Raggare Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 tehtaalla polvee vasten taivuttelivat alumiittii ja puuruuveilla tahi jos oikein oli onnea niin poppareilla laittovat noita kii. Quote
mick Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Onko se konepellin päällä oleva ritilä kriittinen? Jos sen laittaa konehuoneenpuolelta tukkoon myös... Takaluukussa on ritilät Quote
Guest Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 on tainnu olla maahantuojan tai myyjan tarjoama lisavaruste? Vain muutaman nahnyt siella taalla. Tarkoitus auttaa ovien sulkeutumista tosiaan. Saman asian ajaa jos laittaa tuuletusikkunan auki ennenkuin sulkee oven :) Tuo luukku kaiketi on kiinni normaalisti, sisatilassa akillisesti nouseva ilmanpaine pakottaa sen auki kun ovi paiskataan kiinni. Quote
mick Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 joo multa puuttuu luukku tuosta, mutta jotkin muoviset kehykset on paikallaan. Hieman tulee meteliä tuosta, vaikka on kaiuttimille tehty hattuhylly edessä Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.