Jump to content

kaasuttimien säädöstä brosol / kadron


Recommended Posts

ongelmana on tuplakaasareiden (brosol/kadron) seokset tasakaasulla ajaessa. Seosmittari on tapissaan koko ajan, eli rikkaalla. Kiihdyttäessä tilanne on sama , mutta pääsuuttimia pienentämällä menee liian laihalle kiihdyttäessä. Suuttimien pienentäminen ei vaikuta kuitenkaan tasanopeuksien seoksiin. Tyhjäkäyntisuuttimien vaihtaminen ei myöskään vaikuta, tyhjäkäynnillä seokset on laihan puolella. Kone tykkään syödä tulppia(mustuneet) , joten olis kiva saada nuo seokset kohdalleen. Mahtaisiko sisäkurkkujen suurentaminen vaikuttaa asiaan, näissä kaasareissa kun ei paljon muuta vaihdettavaa ole

Link to comment

Noniin! Täällä sama ongelma, noin pitkälle en ole kerennyt ja jaksanut tutkia. Kone toimii todella hyvin, mutta etutulpat (1, 3) palaa tai kastuu... Tai jotain. Aikaisemmin oli toinen kone, sama vika. Yhtäläisyydet koneiden kesken on kaasarisetti...

Link to comment
  • 1 year later...

Löytyiskö kellään mielenkiintoa kirjottaa brosoleiden säädöstä?

 

Omassa koneessa samanlaiset oireet kun ketjun alottajalla. Vikaa on yritetty korjata suuttimia vaihtamalla, paineensäätimellä (p<2,0psi), neulaventtiilin korottamisella (1,2mm). Lowbuggetin säätöohjeet on koluttu satoja kertaa läpi ja toimittu niiden mukaan, mutta ei mikään ei auta.

 

Arvostaisin todella suuresti, jos joku osaisi auttaa! Menee muuten kesä todella vituiks, kun ei yhtään pääse ajelemaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...