vw54 Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 ongelmana on tuplakaasareiden (brosol/kadron) seokset tasakaasulla ajaessa. Seosmittari on tapissaan koko ajan, eli rikkaalla. Kiihdyttäessä tilanne on sama , mutta pääsuuttimia pienentämällä menee liian laihalle kiihdyttäessä. Suuttimien pienentäminen ei vaikuta kuitenkaan tasanopeuksien seoksiin. Tyhjäkäyntisuuttimien vaihtaminen ei myöskään vaikuta, tyhjäkäynnillä seokset on laihan puolella. Kone tykkään syödä tulppia(mustuneet) , joten olis kiva saada nuo seokset kohdalleen. Mahtaisiko sisäkurkkujen suurentaminen vaikuttaa asiaan, näissä kaasareissa kun ei paljon muuta vaihdettavaa ole Quote Link to comment
mick Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Noniin! Täällä sama ongelma, noin pitkälle en ole kerennyt ja jaksanut tutkia. Kone toimii todella hyvin, mutta etutulpat (1, 3) palaa tai kastuu... Tai jotain. Aikaisemmin oli toinen kone, sama vika. Yhtäläisyydet koneiden kesken on kaasarisetti... Quote Link to comment
Fileas Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 2 vai 1 kurkkuiset? tuplat kyl yleensä tarkoittaa neljää kurkkua... Quote Link to comment
mick Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 hmm joo en tuota ajatellukkaan. Nimeen tartuin, sama setti mulla, yksikurkkusia siis 2kpl Quote Link to comment
ilmari Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Löytyiskö kellään mielenkiintoa kirjottaa brosoleiden säädöstä? Omassa koneessa samanlaiset oireet kun ketjun alottajalla. Vikaa on yritetty korjata suuttimia vaihtamalla, paineensäätimellä (p<2,0psi), neulaventtiilin korottamisella (1,2mm). Lowbuggetin säätöohjeet on koluttu satoja kertaa läpi ja toimittu niiden mukaan, mutta ei mikään ei auta. Arvostaisin todella suuresti, jos joku osaisi auttaa! Menee muuten kesä todella vituiks, kun ei yhtään pääse ajelemaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.