Barney Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 mitens noi uudemmat ja vanhemmat menee ristiin? vai meneekö mitenkään? pitäs laittaa uudenpaan pallonivelmalliseen vanhempata. muuten menee ähtäröinti v...ralleen. -b- Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 käypi ne aika pitkälle. Tosin, jos sulla on jo niin uus pallonivelellinen että on vilkkuviiksi ja pyyhkimet siinä jeesuksen isossa mötissä kiinni ratin takana virtalukon kaverina, niin siinä on lyhyempi putki jossa on vielä kiinnityskorva tolle möntille. Quote Link to comment
Barney Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 tollanen siinä on nyt toi kiinnitys. Onkos sulla jani mulle vanhempaa tarjolla, voitas hieroa kaupat? tarttis myös vilkkuviiksen ja ratin. eli kaikki. Quote Link to comment
metake Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Tarvii myös sen rattiakselin kiinnityspannan ja siihen kumin, se on vanhemmassa irtonainen. Ja tuo rattiakselin yläpään kiinnityskohta näyttäis karvan erilaiselta, sopiikohan vanhempi panta siihen suoraan? Edit: Ja siinä vanhemmassahan ei ole sitten virtalukolle paikkaa? Eli sekin pitää vielä jotenkin askarrella jotta ohjauslukko pelittää. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 ee o joutilaita. Itekin justiin heivasin ton -72 paketin svidduun, ja vaihtelin ovaalin systeemit tilalle kun oli setti jouten. Joku 64-66 vilkkuviiksipaketti on kyl, se on sentään isompi ku edelliset, mutta paljon pienempi ku tuo virtalukollinen. Too rattilukko on vissiin pakollinen paskavaruste noissa alkaen 68 jotain eikö? Hitollako sen toteuttaa sitten ku ei halua noita möttejä kojelaudan nurkkiin. Laitanko ruuvarin aina simpukan rättinivelen väliin, kun lähden autosta? :D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.