Guest luppe Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Onko kukaan tehnyt jotain itse tehtyä sekoitusta .Esim. massa,terva,teräketjuöljy,vaseliini ja jos on millä suhteella.Jos otetaan massaa litra paljonko jotain muuta.Olen lukenut että massan ei pitäisi olla sellaista ettei se kuivuu kivikovaksi ja rapisee tai halkeilee.Onko alle hyvä laittaa kotelosuoja maalin päälle ensin ennen massausta.Millä maalilla alusta pitäisi maalata pellin jälkeen ettei pohjamali ja pinta maali hylji toisiaa.Pysyykö alustan kotelosuoja-aineet maalin kuin maalin päällä niin ettei tipu tai valu pois sitten kun saa massaseoksen pohjaan jollain ruiskutettua.Elikä neuvokaa vähän te joilla on jo kokemusta ettei tarvisi aloittaa montaa kertaa uudestaa ja loppu tulos kestäisi myös käyttöä taas vuosia. Tarkoitus on aloittaa peliti puhtaasta pinnasta etenemään valmiisi asti joka kelpaisi katsastuksta läpi hyväksymiseen ja ajoon. Quote Link to comment
Ketsa Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Kesäautossa kunnollinen maalaus riittää. Inerttaa pintaan... Quote Link to comment
Guest NixCalibur Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Ite olen ruiskinut Inertan päälle ML-koteloöljyä, antanut kuivua ja sitten sivellyt päälle pari ohutta kerrosta alustamassaa. Siveltävää massaa olen ohentanut myös tällä öljyllä. Tämäntapaiset pikkupaikkaukset Golfin pohjassa pysyneet nyt pari vuotta. Quote Link to comment
Recommended Posts