Jump to content

Alustan suojaus


Guest luppe

Recommended Posts

Onko kukaan tehnyt jotain itse tehtyä sekoitusta .Esim. massa,terva,teräketjuöljy,vaseliini ja jos on millä suhteella.Jos otetaan massaa litra paljonko jotain muuta.Olen lukenut että massan ei pitäisi olla sellaista ettei se kuivuu kivikovaksi ja rapisee tai halkeilee.Onko alle hyvä laittaa kotelosuoja maalin päälle ensin ennen massausta.Millä maalilla alusta pitäisi maalata pellin jälkeen ettei pohjamali ja pinta maali hylji toisiaa.Pysyykö alustan kotelosuoja-aineet maalin kuin maalin päällä niin ettei tipu tai valu pois sitten kun saa massaseoksen pohjaan jollain ruiskutettua.Elikä neuvokaa vähän te joilla on jo kokemusta ettei tarvisi aloittaa montaa kertaa uudestaa ja loppu tulos kestäisi myös käyttöä taas vuosia. Tarkoitus on aloittaa peliti puhtaasta pinnasta etenemään valmiisi asti joka kelpaisi katsastuksta läpi hyväksymiseen ja ajoon.

Link to comment
Guest NixCalibur

Ite olen ruiskinut Inertan päälle ML-koteloöljyä, antanut kuivua ja sitten sivellyt päälle pari ohutta kerrosta alustamassaa. Siveltävää massaa olen ohentanut myös tällä öljyllä. Tämäntapaiset pikkupaikkaukset Golfin pohjassa pysyneet nyt pari vuotta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...