ilmari Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 sattui pikku kämmi, kun kasasin konetta. Käytin kampuran ja vauhtiksen tasapainotuksessa (yhdessä), mutta unohdin kattoa kampurasta, että missä asennossa se pitäis olla vauhtikseen nähden. Näkeekö lohkon sisään mistään aukosta, vai puranko suosiolla kannen ja pytyt toiselta puolelta. Kone on vauhtipyörää vaille valmis... ...eikä vituta paljoo! Quote
busgods Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Ootko kurkannu öljypohjan kautta? (O Y O) Quote
ilmari Posted October 7, 2008 Author Posted October 7, 2008 Ootko kurkannu öljypohjan kautta? (O Y O) Imu tulee vastaan. Voi olla jos saan linssin jolla pääsen kurkkaamaan siitä ohi, niin kokeilen uudestaan. Näkeekö laturin jalan alta kampuraa? Quote
-AP- Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Hihnapyörän merkki ei auta mitään? Ja tulpanreiästä tiirailu mikä mäntä on ylhäällä? Quote
ilmari Posted October 7, 2008 Author Posted October 7, 2008 Mitä sieltä kampurasta pitäis nähdä?? nii siis koneistamolla laittoivat merkin yhteen kampuran "reiteen" ja vautipyörän kehälle siihen kohtaan, mikä pitäis olla samalla linjalla. 4tappinen vauhtipyörä voi siis mennä 75% mahdollisuudella väärään asentoon. Todennäkösyys väärin asennuksesta laski 50% kun katson esim.1männän olevan ykk;ssa. En silti oo varma laitettiinko merkki kummalle puolelle kampuraa. Oliko tarpeeksi epäselvää? :) Quote
ilmari Posted October 7, 2008 Author Posted October 7, 2008 tähän tyylin Eli jompikumpi noista kauloista on maalattu valkosella maalilla ja kampurassa oleva maalitäplä pitäis tulla samalle linjalle. *kuvan kampiakseli ei liity tapaukseen. Quote
-AP- Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Eipä siinä muuta sitten kun kantta ja pyttyä irti vaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.