Guest re3a Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Noniin kaippa minun pitää oma projektini tänne laittaa ja innoittaa muitakin tyttöjä ruuvaamaan :D ...Muutama vuos sitten ostin kuplani,pari kesää sillä ajoin ja nyt innostuin sitten purkamaan sitä. Käytännön vinkkejä tulen varmaan tarvitsemaan aika paljon,että kaikki vinkit tervetulleita. Nyt siis ahkerasti yritän purkaa,kirosanojen kera tuota. ja sitten vien sen hiekkapuhallettavaks. Tämän näköinen se oli kun sen ostin: Quote Link to comment
Guest re3a Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 ja tässä viimeisimmät kuvat: Quote Link to comment
Guest Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 kuvien perusteella melko helppokin projekti,tosin takakulmista etuakselistosta,sun muusta pahoista paikoista ei pysty sanomaan vielä.pohja näytti terveeltä kuvassa jossa kuskin ovi irti. tsemppiä projektiin,meillä tuo 4v tytär joskus tahtoo ruuvata 6v pojan ohella.saas nähä mitä tuleman pitää??itellä jo ihan tarpeeksi romuja pihassa:( Quote Link to comment
Guest re3a Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 jooo,ei ole vielä pahoja ruoste kohtia tullut onneksi vastaan,paitsi pohjassa on muutamia reikiä. Toivotaan että ei lisää tule. Loksutkin irrotin tuossa ykspäivä ja sieltäkään ei mitään löytynyt. Että kosmeettista korjausta sitten vain jos näin hyvin käy. :)) Quote Link to comment
Guest re3a Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 lokarit ja tankki ym purettu ja vähä kuvia Quote Link to comment
Guest Jukitsu Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Mikä osa tuo on tuossa takapään kuvassa iskarista ja pohjaanlyöntikumista vasemmalle? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Se on "Z-bar" eli lisäjousi taka-akselille. Sen on tarkoitus tulla kehiin vasta sitten kun taka-akselilla on enemmän kuormaa. Se ei siis ole kallistuksevakaaja vaan lisäjousi, tekee jousituksesta ikäänkuin "progressiivisen". 60-luvun lopulla se tuli. Olen kuvista erottavinani että normaalit paikat olisi jo hitsattu (etu-sisäloksun alareuna, taka-sisäloksun etureuna), joten voi tuossa (kerrankin) päästä melko helpolla - siihen asti kunnes vimma iskee ja pitää pistää auto ihan atomeiksi. Seuraavaksi yleisimmät tyypillisesti happamat paikat lienevät ovesta taaksepäin olevat "quarter panelit" siinä taka-ikkunan alapuolella siis heti astinlaudoista ylöspäin. Akun ja kuskin kantapään kohdalta myös pohjalevyt ruostuu. Puavo @ dwl Quote Link to comment
Guest re3a Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Kiitti DWL_Puavo nimittäin itsehän en olisi tuota Z-baria tiennyt, mutta onneksi täälä on tietävämpiä ihmisiä. :) Toivon kyllä että suht. helpolla pääsisi nimittäin tätä kokemusta ei hirveästi ole mutta eiköhän kaiken opi kantapään kautta jos ei muuten :D ...Joo ja tosiaan ainakin pohjalevyt on huonos kunnos. Quote Link to comment
Guest re3a Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 nyt on ikkunat,sisusta ja osa sähköistä purettu mutta tuulilasi meni irroitettaessa halki.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.