Guest RedHotPapa Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Versiot I ja II. I meni Ketsalle, joka voinee kertoa miten se toimi. II on menossa tt:lle, ei vielä käytännön kokemusta. käikäleet.pdf Quote Link to comment
Ketsa Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Ykkösessä ainakin oli mitoitus hyvin kohdallaan, eli hyvin riitti tilaa laakerin liikeradalle. Jos tuosta haluaisi evoluutioversion tehdä, niin ovaaliksi tuo yläosan kapeampi olake -> helpompi säätää kampperi vanhoihin merkkeihin. Yläpäät päätyivät kuvan tolppiin. Quote Link to comment
Guest MudbottoM Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Erehdyttävästi näyttävät Porschen tolpilta? Quote Link to comment
Ketsa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Jep, 914 tolpat jotka istutettiin kuplaan. Quote Link to comment
Timppa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 hyvän näköset! mistäs Juhis oot rakentanut ton kierteen tolpan ympärille? Quote Link to comment
Ketsa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Teetin kierreholkit joskus rallinetissä niiden valmistusta mainostaneella hemmolla. Quote Link to comment
Guest MudbottoM Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Jos tuollaiset säädettävät yläpäät nikkaroi kilvelliseen autoon, niin selviääkö pelkällä muutoskatsastuksella, vai tarvitseeko oikein lupia anoa? Löytyis muuten yhdet tuollaiset 914 tolpat, 4-pulttiset navatkin olisi viell paikoillaan. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 ee tartte ees muutoskatsastaa ymmärtääkseni, ellei mene paljonkin uusiks tuosta jousi/iskaritornista. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.