Timppa Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 kellään kokemuksia taikka faktaa laittaa pöytään tuleeko isoja ongelmia kys. naimakaupassa? lodju on 6ripainen 091 ja kone on 2.2 6s. Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Eipä taida tulla. Mikä paineasetelma/vauhtis sulla on? Paineasetelma saattas olla suurin ongelma. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 eiks ton asetelmankin pitäs passata. Tähtimallinenhan se vielä noissa on. korkeintaan joutuu ehkä passaamaan painelaakerin etäisyyttä Quote Link to comment
Timppa Posted April 15, 2009 Author Share Posted April 15, 2009 huomattu, että asetelma ottaa laatikon takaseinämään kiinni, ajateltu että korjataan tilanne laittamalla, vaikkapa kuplan lodjusta sopiva siipale väliin jotta tasottuu..jne ja asetelmahan oli tämän mallinen Quote Link to comment
Guest Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Mites se Timppa meinasi toteuttaa painelaakerin vetämisen? Eikö 091 askissa kytkin vapauta painelaakeria painamalla ja tuo kuvan asetelma toimii vetämällä, kuten esim. 915 laatikossa. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 sul on siis joku 80 luvun kone, jossa toi vetävä asetelma (irto hammaskehä asetelmassa kiinni). Mul ois piirustukset vauhtikselle mikä menee noihin esim 3 litraisiin suoraan ja käy vaikka kuplan lootaan sen jälkeen. Toimii suoraan 200mm kytkinkamojen kanssa. Quote Link to comment
Timppa Posted April 16, 2009 Author Share Posted April 16, 2009 Mites se Timppa meinasi toteuttaa painelaakerin vetämisen? Eikö 091 askissa kytkin vapauta painelaakeria painamalla ja tuo kuvan asetelma toimii vetämällä, kuten esim. 915 laatikossa. sul on siis joku 80 luvun kone, jossa toi vetävä asetelma (irto hammaskehä asetelmassa kiinni). Mul ois piirustukset vauhtikselle mikä menee noihin esim 3 litraisiin suoraan ja käy vaikka kuplan lootaan sen jälkeen. Toimii suoraan 200mm kytkinkamojen kanssa. no voeee persh.. ihmettelinkin sitä uraa painelaakerissa..:e Joo, taitaapi olla irroitettava hammaskehä, 2.2 kone 70-luvulta, mutta nuohan on senverta maailmaa kiertäneet, että vaihdettu tietty kaikki osat jo pariin kertaan, piirustukset vauhtipyörästä kiinnostaa kovasti! Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Jesh. Pre-69 paineasetelmat/vauhtikset ovat painavalla painolaakerilla kuten volkkareissa ja "bolt-on". Uudemmat ei... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.