Guest pecca Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Mitä olisi edullset vaihtoehdot pudottaa pallista? ja millä muutoksilla mitenkin paljon ja miten katsastusmies suhtautuu asiaan. Yritin katella vanhoja juttuja muttei oikein löytyny. Joten ois kiva jos sais selvät vaihtoehdot millä mitenkin paljo matalemmas saa ja kyseisen muutoksen kustannukset. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 säätöpalat akseliin, ja thats it. Et kovin alas saa ku pallonivelistä loppuu liikevara.. Ja jos viikonlopun hitsausurakka ei pelota ni nosta koko akselia runkoon nähden, tilaa on pallossakin jonkun verran, jos vaihtaa hitusen lyhkäsemmät iskarit ja modaa iskaritornia... Quote Link to comment
nalle85 Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 miten paljo noi säätöpalat sit loppuviimen tiputtaa tota pallon keulaa? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 jos en ihan väärin muista niin ei kovinpaljoa yli 100mm saa, ilman että tulee rajat vastaan... Droppiolat on poikaa, mutta ovat perin arvokkaat... Yks vaihtoehto on vaihtaa vanhemman pakun akseli (olkatappimalli) ja tontittaa sillä. Se on vakiona jo melkeen tuon 100mm matalemmalla, ja jos siihen tempasee säätöpalat ni on pallokeulakin oikeessa korkeudessa. Akselin vaihto tosin teetättää muutamia reikien poraamisia, mutta on melko helppo homma kyllä. Sitä en tiedä miten konttorilla suhtautuvat jos vaihdetaan "vanhempaan tekniikkaan"... Quote Link to comment
mikan Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/5016-pikkutompan-talli/ t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.