Jump to content

Porvwoon swap Hasselholma


Guest vwtyp2

Recommended Posts

Guest vwtyp2

Porvoon VW-Swap

 

03.-05.07.2009

 

 

Hasselholma on Sannaisissa Veckjärven rannalla. Hasselholmaan löydät parhaiten Porvoon ja Koskenkylän väliseltä moottoriliikennetieltä (e 18)Ilolan liittymänkohdalta opastus perille asti.

 

Paikalle löydät myös Isnäsiin johtavalta tieltä (157) Ilolan liittymän kohdalta,sekä vanhalta Porvoontieltä (170)!

 

Jos katsot netistä ohjetta, niin määränpääksi Hasselholmantie, siellä on opastus perille.

 

Saunat lämpiävät perjantaina ja lauantaina kello 18:00 - 21:00. Lauantaina ovat normaalit jutut. arpajaiset, jossa palkinnot ovat mukavat.

Paikanpäällä on sääsuoja, jossa on sateen yllättäessä mukava pitää sadetta, makkaraa syöden ja virvokkeita nauttien! Myöskin tänä vuonna kokoontuu H 2 O jaos Hasselholmassa, joten kaikki vesivolkkaristit myös paikalle!!

 

Arpajaisten palkinnot jaetaan lauantaina, kossukisa pidetään kuten ennenkin. Arvovaltainen raati tarkastelee autoja lauantain aikana, palkinnot jaetaan lauantaina kello 18.00!! Palkinnot jaetaan parhaalle alkuperäiselle, parhaalle rakennellulle, väen valinta ja paras yritys sekä H

2 O jaoksen palkinnot! Yllätyksiäkin on tiedossa lauantain aikana!

 

Tapahtuma päättyy sunnuntaina 12.00!

 

Kaikki joukolla mukaan Hasselholmaan!

 

Lisätietoja:

 

TeroMentula

 

Epoontie 744

 

06200 Porvoo

 

Puh:0400104080

Link to comment

Koskas tän tapahtuman nimi muuttuu kuvaavammaksi?

 

Eikö vaikka "Yhdistyksen vesivessakäyttöautojaoksen päiväpiknik" sopisi paremmin?

 

Oh, tää meinas unohtua. :-)

Link to comment
  • 1 month later...

Maailma muuttuu mikkoseni, älä väheksy tätä tapahtumaa, on vanhin - niin, vanhin- suomalainen edelleen elävä volkkaritapahtuma. On kunnioitettavaa pitää alkuperäinen nimi, paikka ja ajankohta, tärkeääkin!

 

(menivät sössimään tuon Pälkäneen kanssa oishan siinä kylässä ollu isompiakin partypaikkoja kuten Sappee... sapettaa hiukan, olin aikoinaan ekan Pälkäneen järjestäjä Mäkelän Esan kans, nimikin on mun kynästä, se tosin on vielä kelvannut?)

 

Olit Mikko vaipoissa kun sedät lähti stadin kruisingista puolen yön jälkeen kimpassa swappiin, autoja pörisi alueelle ympäri suomen aina aamuneljään saakka, nukkuminen ei ollut in. Tää on ihan faktaa ei nostalgista hömppää. Missä on Oulun typ2 ryhmä nykyään?

 

Olen ollu JOKAISESSA Porvoon swapissa paikalla, jopa järjestäjätkin on vaihtunu vuosien varrella minä ja Macke vaan komistuttu.. (Siis Macke lienee ollut myös jokaisessa swapissa? en oo ihan varma?)

 

Spege , elikkäs Pekka, nykyään jo lähempänä 100 kuin syntymää...

 

"nähdään Porvoossa - ja Himoksella!"

Link to comment

Missä on Oulun typ2 ryhmä nykyään?

 

En tiedä ketä silloin on ryhmään kuulunut mutta veikkaan osan siirtyneen kupliin,karavaanareihin.Skodiin ja loppuja ei tahdo saada liikkeelle edes Pohojosen häppeninkeihin...

 

Osaltani olen yrittänyt kiskoa porukkaa mukaan jopa hinausköyttä käyttäen mutta elämäntilanteet ja suhdanteet vaihtelevat.

 

Mutta eiköhän täältä taas tulla jonkinlaisella jonon tyngällä viimeistään Himokselle,itse pyrin myös muuallekin osallistumaan.Tuo Pietarsaari ainakin kiinnostaa koska on noin lähellä,alle 300 km.

 

-vweka

Link to comment
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
Koskas tän tapahtuman nimi muuttuu kuvaavammaksi?

 

Eikö vaikka "Yhdistyksen vesivessakäyttöautojaoksen päiväpiknik" sopisi paremmin?

 

ja enään 4 päivää!

 

Henki pihisee? ;)

Joidenkin se vaan on pakko mussuttaa joka asiaan vaikka ei olisi mitään järkevää sanottavaakaan.

Ei sinne varmasti ole pakko mennä jos noin ahdistaa.

 

"Vääriä" autoja ja enemmän tai vähemmän kusipäisiä besserwissereitä tulee aina paikalle, se on fakta. Jos niiden kanssa ei voi elää niin parasta jäädä kotiin.

 

Kyllä nämä tapahtumien järjestäjät käy vähiin kun aina on joku kitisemässä kuinka ei ole just mulle kohdennettu tämä tapahtuma.

Link to comment
Koskas tän tapahtuman nimi muuttuu kuvaavammaksi?

 

Eikö vaikka "Yhdistyksen vesivessakäyttöautojaoksen päiväpiknik" sopisi paremmin?

 

ja enään 4 päivää!

 

Henki pihisee? ;)

Joidenkin se vaan on pakko mussuttaa joka asiaan vaikka ei olisi mitään järkevää sanottavaakaan.

Ei sinne varmasti ole pakko mennä jos noin ahdistaa.

 

"Vääriä" autoja ja enemmän tai vähemmän kusipäisiä besserwissereitä tulee aina paikalle, se on fakta. Jos niiden kanssa ei voi elää niin parasta jäädä kotiin.

 

Kyllä nämä tapahtumien järjestäjät käy vähiin kun aina on joku kitisemässä kuinka ei ole just mulle kohdennettu tämä tapahtuma.

 

Harria ahistaa kun ei pääse täällä moderoimaan ja poistamaan mielestään asiattomia viestejä samoin kuin Joomlafoorumilla? :-)

Link to comment
Harria ahistaa kun ei pääse täällä moderoimaan ja poistamaan mielestään asiattomia viestejä samoin kuin Joomlafoorumilla? :-)

Ei ahdista, ja jos ahdistaisi niin en kai minä täällä kirjoittelisi, vai mitäpä arvelet?

Eikä minulla ole muuten moderointioikeuksia siellä joomlafoorumillakaan, ihan tiedoksi vaan.

 

Vituttaa vaan tuollainen aiheeton päänaukominen ja huutelu asiasta kun asiasta. Samat mikot aina asialla. Varsinkin jos aletaan mennä tuollaiseen "huumoriin" jossa aletaan pilkkaamaan henkilökohtaisesti jotakuta. Se poltti päreet. Ehkäpä olen vähän tiukkapipoinen.

 

Mutta sovitaanko että tämä asia on loppuunkäsitelty. Hyvää kesää ja sitä rataa.

Link to comment
Laakson Mikko uhittelee kun on päässyt tällä "ajokaudella" jokuseen tapahtumaan ilmajäähyllä, tosin KYYTILÄISENÄ :-)

 

Tähän voisi sanoa rumastikin mutten julkisesti viitsi. :-) Mä tuun käymään.

 

Lähdetäänkö sateenkaarella Porvooseen?

Link to comment
Hakekaapa samalla mut kyytiin niin pääsen minäkin joskus ilmajäähyllä volokkaritapahtumaan.

Tuleehan Harri kans porwooseen ni voidaan jutella?

 

Eikös niitä tölkkejäkin ole ilmajäähyinä ;)

En valitettavasti kyllä ole tulossa Porvooseen. Mutta Himoksella voidaan kyllä jutella. Sinne saa tulla vaikka vesijäähyllä tai voortilla.

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Saisikohan / pitäisiköhän tuonne tulla pyörähtämään, mikäli joku sattuisi olemaan ajokunnossa. Mukanamme ei tule perheitä, eikä toivottavasti myöskään sataa koiraa........ Varmaa ei tulosta voi koskaan olla.:)

Link to comment

Tulkee Tulkee.

Itse tulen kulkurilla ja tietenkin vaunu perässä.

Määrällisesti ilmajäähyjä on ollut ainakin edellisvuosiin verrattuna enemmistö,

tiedä vaikka tälläkertaa olisi toisin??.

 

Olen paikalla pe-su saa tulla keskustelemaan asioista jos siltä tuntuu.

 

Nyt joukolla uimaan ,saunomaan, ja viettämään rentoa miitinkiä koko porukka

ja herneet saa jättää tallille.

Link to comment

oli myyjiä vähän tai paljon,paikalla oli hyvä tunnelma eihän sinne ostamaan/myymään varmaan kukaan tositarkoituksella tule ??

 

vaan muita harrastajia tapailemaan sekä turisemaan ennemminkin.näin ainakin itse asian ajattelen .

 

TEROLLE SUUR KIITOS TAAS TÄNÄKIN VUONNA

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...