Racing Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Ei muuta tarvis tietään kun paljonko on senteissä ylös tai alaspäin. 1. Vääntösauvan uloin 1 hammas. 2. Vääntösauvan sisempi 1 hammas. Kysessä on -69 Kupla. Nimim. tänään purettu neljä kertaa ja koitettu eri asentoja oli aina joko ihan tontissa tai sitten muuten liian matalalla. Joku ¤%"!¤%"¤% entinen omistaja oli päättänyt tuunata ja NOSTAA takajousitusta jotta takapyörät olisi kallellaan ulospäin ja keulaa tiputettu 5cm oli hänen mielestään hieno, mun mielestä ei... Quote Link to comment
Guest Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 sisältä seittemän ja ulkoo viis tai kolme? Quote Link to comment
Fileas Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Joku ¤%"!¤%"¤% entinen omistaja oli päättänyt tuunata ja NOSTAA takajousitusta jotta takapyörät olisi kallellaan ulospäin ja keulaa tiputettu 5cm oli hänen mielestään hieno,mun mielestä ei... Teini DX meininkiä :) Quote Link to comment
Racing Posted January 2, 2005 Author Share Posted January 2, 2005 sisältä seittemän ja ulkoo viis tai kolme? Vahvistakaan vielä joku kun tuossa oli ? merkki perässä ei huvita kokeilla kolmeakymmentäkertaa oikeeta asentoa... Vaikka nuo lähti LIIAN helposti irti mutta takaisin laitto ei ollut yhtä kivaa.Pitäs saada tuo perä vakiokorkeudelle ja pyörät suoraan. Quote Link to comment
Tomppa Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Oikea kaariasteikon näyttämä löytynee Bentleyn korjaamomanuaalista, joka tällä hetkellä on 700 kilometrin päässä... shiish. Myös hammasten väliset asteet löytyvät samasta opuksesta. Tuo on kyllä hankala saada nappiin vakioksi ilman kunnon kaariasteikkoa. Lisäksi sauvat lienevät enemmän kuoleentuneet kuskin puolella joten sekin on otettava huomioon. Mustonen osannee auttaa "yhistyksen" puolella. Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Moi Kyösti, Jos nyt en ihan väärin muista, niin ulkopäästä yksi boori meinaa noin 5.5cm:ä, ja sisäpuolelta 5.0cm, iso se ero ei jokatapauksessa ollut. Saat autoa säädettyä tarkemmin ylemmäs/alemmas kun käännät kumpaakin päätä pari boorii, toista myötäpäivää ja toista vastapäivää. Mulla pitäs olla tuosta taulukkokin, en vaan löytänny nyt. Säädettävät latat on _todella_ kätsät, saapi balanssiakin vähän suorempaan jos vaikka kuskinpuolen jousi on kuoleentunut vähän enemmän. Perästä taitaapi tulla aivan passeli kun latan saa vielä käsin suht helposti nostettua paikalleen stopparia vasten ilman rajua voimankäyttöä. Jos latta jää stopparista irti, menee perä jo melko alas. Tonttii vaan ja taipaleelle :) Quote Link to comment
Miglos Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 tänään purettu neljä kertaa ja koitettu eri asentoja oli aina joko ihan tontissa tai sitten muuten liian matalalla. Mitä tarkoittaa liian matalalla ? Vizi vizi Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Tää on joku vanha mittaus, mutta sisä=67 ulko=61.. Mutta toinen tapa on laittaa auto vaateriin ja laittaa se latta 21 asteen kulmaan. Astekulma ja vatupassi riittää ihan hyvin jos ei ole kelloa. Quote Link to comment
Guest Markus Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Mitä tarkoittaa liian matalalla ? oisko tuossa? :P Quote Link to comment
Racing Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 tänään purettu neljä kertaa ja koitettu eri asentoja oli aina joko ihan tontissa tai sitten muuten liian matalalla. Mitä tarkoittaa liian matalalla ? Vizi vizi Sitä jotta mun originaali Talvikäyttöpommifläkä ei saa olla tontissa originaali kupla 165x15 renkailla ja vakiovanteilla ei mun mielestä ole hyvän näköinen jos näyttää suohon uponneelta lehmältä,leveemmillä pyörillä ja hienommilla vanteilla on sitten ihan eri asia :) Keulaa on toki tiputettu hieman. Quote Link to comment
Guest Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 nyrkkisääntönähän on se että sisällä on karkeampi poori kuin ulkona -> joten sieltä säätämällä tapahtuu enemmän. Doodahin tontitusohjeissahan ne on kerrottu.......varmaan pölhölässä ainakin on joku topikki, varmasti täälläkin. Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Mitä tarkoittaa liian matalalla ? oisko tuossa? :P Hmm.. mulla kävi Kuopiossa viimekeväänä tollai avon kaa, ei mahtunu mukana ollu tunkki alle ku renkku viipotti ja oli enää yhellä pultilla kii :D Piti soittaa kaverille et tuopi jonkun tarpeeks matalan tunkin jostain et saapi autoo ilmaan. Oli vähä pääkatu ajoittain ruuhkanen tapahtuman johdosta :P Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 [ot]tossa hommas on muuten orkkistunkki pop.... :D[/ot] Quote Link to comment
Racing Posted January 4, 2005 Author Share Posted January 4, 2005 No niin nyt on jousitus kohdallaan aika lailla kuskin puoli on aavistuksen verran vielä ylempänä mutta enää ei sentäs camberit plussalla. en tiedä tosin mitenkä sen sain mutta muutaman kerran purkasin ja kasasin. Quote Link to comment
Guest Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Mitä tarkoittaa liian matalalla ? oisko tuossa? :P Heh, tuohan on ihan normaalia, tällä hetkellä ei ole ykköstyyppiä ajossa, mutta kun viimeksi oli, oli ihan normaalia ajaa ekana rengas vähintään kakkosnelosen päälle että mikään tunkki mahtui alle... ;o) Btw, parin kaverin ex jenkkipirssit oli hankalampia, jos esim takarengasta piti ottaa pois, oli auto raahattava nosturin päälle, auto ylös jonka jälkeen taka-akseli alas jolloin pääsi renkaisiin käsiksi... =oD Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.