Jump to content

Ruotsista kuplan osaa?


Guest seppo rauti

Recommended Posts

Guest seppo rauti

sain tuossa vinkkiä, että tällä hetkellä kannattaa tilata Ruotsin maalta volkkariosaa, tulee nopeesti ja saa halvalla. Onko kellää kokemuksia/vinkkiä mistä tilata?

 

Jotain sivuja jne. Mielummin englanniksi...

Link to comment
Guest seppo rauti

Olisin tuolta tilaamassa Interiör puolelta penkinpäällis sarjaa. Tuleekohan noissa aina mukana kiristimet? vai pitääkö ne tilata erikseen?

 

Ei tuo naapurimaan kieli niin hyvin taitu.

Link to comment
Guest seppo rauti

joo itseasiassa just noita sarjoja mä katoin...mitä se vaatii työtä että pystyykö niitä ite tekee vai pitääkö pyytää siihen hommaan kuitenkin joku verhoilija?

Link to comment
Guest Hannu Mattila

Onnistuu itse tekemällä, omiin penkkeihin laitoin hiukan vaahtomuovia lisätäytteeksi, kun oli meriheinätäytteet hiukan ohentuneet.

 

Aikaahan siinä meni, kun niitä ekaa kertaa väkästeli.

Link to comment
Guest seppo rauti

Nonni hyvä homma. samaa se Jukkakin tossa sano.

Jos ei näytä onnistuvan niin otan sit miehiä apuun kaljapalkalla niin kyllä siitä jotain tulee =)

Link to comment
Guest seppo rauti

Löytyipä sieltä sopivat ja kuvan malliset penkin päälliset lähtivät tilaukseen. Toivottavasti tulee oikeat, ettei meikälaisen ruotsin kielen taidolla tule jotkut pinkit lattiamatot!! =)

post-2947-13888360936137_thumb.jpg

Link to comment
Guest seppo rauti

No ehkä ne minun tyyliin sopisi (haha) mutta ei auton niin eipä nyt pilata hyvää autoa millää pinkillä =) akku on latauksessa ja huomenna aamusta pitäis mennä koittaa onnee jos se lähtis käyntii ja pajalla kasaamaan!! *ihan täpinöissään*

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...