jori Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Mites muuten tuommosia toteutetaan normirumpuun? Kierre rumpuun ja pinnapultti kiristäen siihen? Myykö perus pulttiliikkeet moiseen tarkoitukseen pultteja. Ja käykö orggis vw pyöränpultit porssen vanteisiin vai tarviiko omanlaisen kannan? kierre nyt taitaa olla sama M14x1,5.... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 alkuperäisissä sama pallokanta kooltaan ku porsaissakin, eli muistaakseni R14. myös R12 kantaisia on olemassa. Mie oon tehny parissa koslassa silleen että kiertäny takapuolelta matalakantaisen täysjengaisen kuusiokolon lukkoliimalla pinnapultiks. Niitä sentään saa pulttikaupoista - ja muista ostaa 10.9 kovuudella... Quote Link to comment
jori Posted April 26, 2009 Author Share Posted April 26, 2009 alkuperäisissä sama pallokanta kooltaan ku porsaissakin, eli muistaakseni R14. myös R12 kantaisia on olemassa. Mie oon tehny parissa koslassa silleen että kiertäny takapuolelta matalakantaisen täysjengaisen kuusiokolon lukkoliimalla pinnapultiks. Niitä sentään saa pulttikaupoista - ja muista ostaa 10.9 kovuudella... Nii justii...Mut toi onki hyvä idea et pistää kuusiokolot takaa lävitte! Jep tää kovuus asia kävikin mielessä etten käy hakee honkkarin perus pultteja valjastamaan vannetta. Quote Link to comment
-MITO- Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/4153-pinnapultit-rumpuihin/ Quote Link to comment
jori Posted April 27, 2009 Author Share Posted April 27, 2009 toi valasikin hyvin...No nytte Freetechicsiltä tulossa porssen omat pinnapultit ja mutterit. Mut kuplan nelipulttinen rumpu ei ole paras mahdollinen,mikä mulla tietty on, kun tulee ne sisäpuolella olevat "vahvike" valut sopivasti tielle...Noo jotain keksii aina. Quote Link to comment
Recommended Posts