Jump to content

Pinnapultit takajarruihin


Recommended Posts

Mites muuten tuommosia toteutetaan normirumpuun? Kierre rumpuun ja pinnapultti kiristäen siihen? Myykö perus pulttiliikkeet moiseen tarkoitukseen pultteja.

Ja käykö orggis vw pyöränpultit porssen vanteisiin vai tarviiko omanlaisen kannan? kierre nyt taitaa olla sama M14x1,5....

Link to comment
Guest Toheltaja

alkuperäisissä sama pallokanta kooltaan ku porsaissakin, eli muistaakseni R14. myös R12 kantaisia on olemassa. Mie oon tehny parissa koslassa silleen että kiertäny takapuolelta matalakantaisen täysjengaisen kuusiokolon lukkoliimalla pinnapultiks. Niitä sentään saa pulttikaupoista - ja muista ostaa 10.9 kovuudella...

Link to comment
alkuperäisissä sama pallokanta kooltaan ku porsaissakin, eli muistaakseni R14. myös R12 kantaisia on olemassa. Mie oon tehny parissa koslassa silleen että kiertäny takapuolelta matalakantaisen täysjengaisen kuusiokolon lukkoliimalla pinnapultiks. Niitä sentään saa pulttikaupoista - ja muista ostaa 10.9 kovuudella...

 

Nii justii...Mut toi onki hyvä idea et pistää kuusiokolot takaa lävitte! Jep tää kovuus asia kävikin mielessä etten käy hakee honkkarin perus pultteja valjastamaan vannetta.

Link to comment

toi valasikin hyvin...No nytte Freetechicsiltä tulossa porssen omat pinnapultit ja mutterit. Mut kuplan nelipulttinen rumpu ei ole paras mahdollinen,mikä mulla tietty on, kun tulee ne sisäpuolella olevat "vahvike" valut sopivasti tielle...Noo jotain keksii aina.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...