Guest speedboys Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Mikä ihme voi olla koneessa vikana kun ei käy 1. ja 3. pytyillä juuri kuinkaan. Eli 2. ja 4. tulpat vaaleat ja toiset taas mustia ja märkiäkin. Koneessa kärjetön sytytys ja 2 kaksikurkkuista vaiheittain aukeavaa kaasutinta joissa merkinta joka viittaa niiden alkuperän Puolaan.Sähköpuolelle on uusittu kansi, pyörrin, tulpat, puola ja johdot.Kipinääkin tuntuisi saavan ja imuvuotoja ei ole. Auttakaa miestä mäessä, ollaan kahteen mieheen painittu sen kimpussa jo KAKSI päivää ja alkaa nenäkarvat olla mustana palamattomista hiilivedyistä. Quote
metake Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 2 kaksikurkkuista vaiheittain aukeavaa kaasutinta Mites nuo on asennettu? 1- vai 2- kurkkuiset imusarjat? Jakaantuuko polttoaineseos tasaisesti, vai meneekö toisesta kaasarin kurkusta toiseen imukanavaan ja toisesta kurkusta toiseen imukanavaan? Kuva olis kiva ;) Quote
Guest speedboys Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Eikö kellään ole kokemusta tällaisesta? Quote
make76 Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Eikö Metake aika selvät kysymykset laittanut? Laita kuvaa joten nähdään miten noi on ja miten niiden pitäisi olla. Quote
metake Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Yv:llä tätä jo hieman selviteltiin, eli kaasarit on poikittain kampiakseliin nähden, 2-kurkkuiset imarit, linja kurkkuihin ei tosin ole ihan suora. Venttiilit on säädetty. Kuvaa en ole nähnyt, mutta suoralta kädeltä mulla ei ole ideaa käyntihäiriöön. Se kuva vois kyllä jeesata. Quote
Fileas Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Eihän tulpanjohdot oo vaan väärin laitettu :) ? 1-2-3-4 takaperin ;) Quote
Guest speedboys Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Eihän tulpanjohdot oo vaan väärin laitettu :) ? 1-2-3-4 takaperin ;) Käyttäytyy juuri niinkuin olisi 2 johtoa pielessä, eli käy niinkuin vajaalla 3lla mutta monta kertaa tarkastettu sekin. Quote
Fileas Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Vaiheittain aukeavat kurkutx2 ??? eipä tossa varmaan oo muuta vikaa ;) Foordin 'juutuva'kurkkuiset? Quote
make76 Posted May 23, 2009 Posted May 23, 2009 Elikä siellä on jonkinlainen laippa imusarjan ja kaasuttimen välissä? Kun kerran on vaiheittain aukeava? Ja se laippa on sellainen missä on vain yksi reikä? Make Quote
Heka Posted May 23, 2009 Posted May 23, 2009 Suurinpiirtein nuin kävi joskus kun laittelin apulaitteita koneeseen. Kaikki näytti olevan ok, mutta kävi vaan kolmella epämääräisesti vaikka kuinka kiroili, vaihtoi sytkäosia ja valokynän kanssa sääti sytytystä. Kappas, uusi virranjakaja väärässä asennossa puoli kierrosta vaikka näinhän juuri se vanhakin oli... :) Quote
Guest speedboys Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Elikä siellä on jonkinlainen laippa imusarjan ja kaasuttimen välissä? Kun kerran on vaiheittain aukeava? Ja se laippa on sellainen missä on vain yksi reikä? Make Kaasuttimet on jotkut webrun näköiset mutta puolalaiset vaiheittain aukeavat. Ja on suoraan imusarjassa ilman välilaippaa. T. Make kanssa. Quote
make76 Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Olisko nyt niin että kun nuo on vaiheittain aukeavat niin kahdelle pytylle tulee vähemmän soppaa kuin toisille? Käykö miten tyhjää? Entä kierroksilla? Onko noissa imusarjoissa ylhäällä yksi vai kaksi reikää? Ota pari kuvaa miten nuo on niin osaisi sanoa paremmin.. Make Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.