Guest VenaCavaInferior Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Koska en saanut vakiolaturia pelaamaan niin ajattelin vaihtaa vaihtovirtalaturiin, ettei tarvitse enää pelata sen hemmetin säätimen kanssa. Kysymys kuuluukin sopiiko toillainen motonetin vaihtovirtalaturi suoraan siihen vanhaan vakiolaturin jalkaan? Quote Link to comment
Guest Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Ei käyny mulla ainakaan tasavirtasen jalka vaihtovirtalaturin kanssa. Myös bensapumppu menee tosi liki laturia. Ja jos oikeen haluaa kunnolla hienostella joutuu vakiokaasarin alle laittaa korotuspalan. Toki kiihdytyspumpun vipua hiukan vääntämällä homman saa myös pelaamaan, näin sen itse toteutin. Quote Link to comment
Guest VenaCavaInferior Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Ei käyny mulla ainakaan tasavirtasen jalka vaihtovirtalaturin kanssa. Myös bensapumppu menee tosi liki laturia. Ja jos oikeen haluaa kunnolla hienostella joutuu vakiokaasarin alle laittaa korotuspalan. Toki kiihdytyspumpun vipua hiukan vääntämällä homman saa myös pelaamaan, näin sen itse toteutin. Eli toisin sanoen pienellä modauksella menee ja en siis tarvitse uutta jalkaa? Quote Link to comment
metake Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Ei mene vaan tarviit uuden jalan. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 ja eikö jossain ollu puhetta että laturin ja puhallinkopan välillä oleva pelti on erilainen noissa latureissa, vaikuttaa hihnan linjaukseen. Quote Link to comment
vwagen Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Pellit ovat samanlaiset Kuplan 12v tasavirtalaturin ja vaihtovirtalaturin kanssa,erilaiset pellit on viimeisissä tasavirtalaturi Transportereissa(pitempi laturi). Quote Link to comment
Guest VenaCavaInferior Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Eli täytyy viä hommata se jalka. Ei kellään sattuis oleen myydä Salon ja Tampereen välillä? Quote Link to comment
Recommended Posts