Jump to content

Laturista


Guest VenaCavaInferior

Recommended Posts

Guest VenaCavaInferior

Koska en saanut vakiolaturia pelaamaan niin ajattelin vaihtaa vaihtovirtalaturiin, ettei tarvitse enää pelata sen hemmetin säätimen kanssa.

Kysymys kuuluukin sopiiko toillainen motonetin vaihtovirtalaturi suoraan siihen vanhaan vakiolaturin jalkaan?

Link to comment

Ei käyny mulla ainakaan tasavirtasen jalka vaihtovirtalaturin kanssa. Myös bensapumppu menee tosi liki laturia. Ja jos oikeen haluaa kunnolla hienostella joutuu vakiokaasarin alle laittaa korotuspalan. Toki kiihdytyspumpun vipua hiukan vääntämällä homman saa myös pelaamaan, näin sen itse toteutin.

Link to comment
Guest VenaCavaInferior
Ei käyny mulla ainakaan tasavirtasen jalka vaihtovirtalaturin kanssa. Myös bensapumppu menee tosi liki laturia. Ja jos oikeen haluaa kunnolla hienostella joutuu vakiokaasarin alle laittaa korotuspalan. Toki kiihdytyspumpun vipua hiukan vääntämällä homman saa myös pelaamaan, näin sen itse toteutin.

 

Eli toisin sanoen pienellä modauksella menee ja en siis tarvitse uutta jalkaa?

Link to comment
Guest Tuoppi

ja eikö jossain ollu puhetta että laturin ja puhallinkopan välillä oleva pelti on erilainen noissa latureissa, vaikuttaa hihnan linjaukseen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...