Kaitsu Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Tämä menee nyt offtopic ilmajäähyistä, mutta löytyyhän sitä liimattavaa niissäkin.. Käyttiksessä pari kylkilistaa repsottaa. Ovat ilmeisesti olleet kiinni jollain kaksipuoleisella teipillä, joka nyt on kovettunutta. Millä tuo saisi tahnalla nuo saisi pysymään paikallaan? Ensiapua yritin kaapista löytyneellä peruskontaktiliimalla, vaan ei pitänyt - sen verran on kyljessä kaarevuutta.. Kaitsu Quote Link to comment
hese Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 sikaliimaa väliin tai jotain muuta koriliimaa(3m,4cr tms.).pysyy listat sen jälkeen kuin purkka tukassa. Quote Link to comment
Guest Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Sikaa itelle koetin... ei pysynyt pitkään, mutta koriliimalla jässähti kiinni. Quote Link to comment
Guest Esko Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 3M/scotch:n VHB-teippiä, sillä listat ainakin mulla on pysynyt, pitää vaan ensimmäisellä kerralla sattua lista oikeaan paikkaan. autokorikorjaamot käyttää, esim. 3M™ VHB™ Acrylic Foam Tape 4905 Clear. luulis sitä olevan jossain autotarvikeliikkeessä? Quote Link to comment
Kaitsu Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 Mitähän tuollaisessa koriliimapurkissa pitäisi englanniksi lukea - kun ei autotekninen sanasto vielä tällä paikallismurteella taivu? Ja missä tuota teippiä myydään? Quote Link to comment
Guest Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Tarvikeliikkeestä olen siihen tarkoitettua 2- puoleista teippiä olen itse ostanut, ja hyvin on pysynyt kun pinnat on puhtaat. Toiveita saada sitten tarvittaessa fiksusti irtikin jos tarvitsee... Quote Link to comment
Recommended Posts