Jump to content

kytkinasetelma


Guest svaris

Recommended Posts

onko tähtiasetelma selvästi kevyempi käyttää kuin kolmella läpsykällä oleva (nykyinne) 1700 lbs on ja tuntuu aika raskaalta !! Nyt kun tilaus Tompalla lähdössä niin vois hankkia kenedyn. riittääkä 1700 lbs vai kannattaisko ottaa 2100 lbs ? 2.3 l moottorille tulossa?

Link to comment

sintterikytkimellä oli viimekesän (silloin oli 1915 motti) uudella en oo vielä ajanut!! Kun pistin sintterilevyn niin sen jälkeen ei kyllä kytkin luistanu kertaakaan vaikka kuinka lähetteli! ja ei ollut myöskään levy eikä v-pyörä kulunut kun syksyllä irroitin moottorin ( n. 2000 ajoin kesän aikaan) syksyllä

 

Sintterillä ei kyllä hyvin liirata, mutte eipä tuo juuri haittaa!!

 

NO jos tuo kerta ( 1700lbs) riittää niin mitäpä tuota sit vaihtaa ja pitäähän harrasteauton kytkin hiukan jäykkä ollakkin niin osaa sit arvostaa käyttöauton kevyttä kytkintä!!!

Link to comment

Tuohon pitävyyteen vaikuttaa myös auton paino esimerkiksi samankokoisilla isoilla koneilla olevaan rantakirppua ja bussia ei voi vertailla keskenään...Lisäksi onko vauhtipyörän pinta uraton kytkinlevyä vasten. Itse en kokoa enää yhtäkään kalliimpaa konetta koneistamatta vauhtipyörää kytkimen luistaminen on tosi perseestä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...