Hebster52 Posted July 5, 2009 Posted July 5, 2009 Miten tavallinen tämmöinen vaateripustin on? Tämä löytyi -58 kattopalasta ja näyttäs oleva alkuperäisvaruste muodosta päätellen. Quote
Hebster52 Posted July 5, 2009 Author Posted July 5, 2009 Pari kännykkä kuvaa ennenkuin irroitin sen. Quote
Guest seppo rauti Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 no eipä oo ainakaan mun -58, mutta tollanenhan ois pirun kätevä kun pukupussia jne. joutuu itekkin aina välillä kuskaamaan ja toi tolpan naulukko ei sen kaa oikee toimi. kätevää. Quote
Timo Varis Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Sehän on selvästi busines mallia oleva 58,osattiin sitä ennenkin markkinoida kaupparatsuille vaunuja.En ole kyllä ikinä nähnyt vastaavaa mutta hyvinkin aikakautensa lisävaruste "tarvike"?? valistakoon viisaammat. Quote
jonas Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Lienee ihan VW:n oma lisävaruste. Esiintyy varustenumerolla 111 017 181 joissakin vanhoissa lisävarustevihkosissa. Hieno osa! -jonas. edit. lisäsin vielä kuvan vuoden 1957 varusteluettelosta Quote
höpö heka Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Hienoa työtä jonas. Ei sua kiinnostaisi laittaa koko lisävarustekirjaa nettiin niin vois kattella muitaki lisävarusteita? Quote
jonas Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Hei vielä, Mulla on jokunen Suomessakin jaettu lisävarustelista, josta muistin kyseisen tuotteen. Sitä ei ole skannattu. Joskus olisi tietysti kiva olla aikaa ja skannailla noita kotimaisiakin muidenkin iloksi, mutta pahasti meinaa harrastusaika olla muutenkin kortilla. Kyseinen kuva oli thesamban sivulta vierasmaalaisesta vihkosta. Noitahan on tuolla jonkin verran laitettuina. Linkki kataloogin sivulle ja siitähän pääsee sitten muillekin. http://www.thesamba.com/vw/archives/lit ... sories.php -jonas. Quote
Guest Toheltaja Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 mulla kans perintö -58:ssa moinen... hitto, oisit jättäny ton kattoon ni oisin saanu toisellekin puolelle :D Quote
Hebster52 Posted July 8, 2009 Author Posted July 8, 2009 mulla kans perintö -58:ssa moinen... hitto, oisit jättäny ton kattoon ni oisin saanu toisellekin puolelle :D Nojoo. Sähän et edes ottanu koko kattoakaan... ;) Quote
Recommended Posts