Jump to content

kuplan IRSsilootasta swingi


Guest Mikko Laakso

Recommended Posts

Onnistuuko miten?

 

Tallissa hyvä irroitettavilla sivuposkilla oleva IRS laatikkoa vanhahkoon kuplaan halkaistavan tilalle mut irssittäminen ei tule kysymykseen.

En löytänyt haulla aikaisempaa keskustelua aiheesta.

Link to comment

En ole asiaa pahemmin miettinyt, joten seuraava ajatus voi karahtaa kiville...

 

otat jostain swingiosat ja vaihdat ne irs osien tilalle, mutta vaihdat irssiläisesti swingiin perän ison lautaspyörän niin säilyy pienen kanssa parina. näin pähkäillen ei perän säätämisessä kohdilleen/ulvomattomaksi pitäs olla ongelmia jos valmiiksi ehyet.

 

sitä vaan mietin, oliko näissä perän lautaspyörissä eri vuosimallien välillä eri määrä kiinnityspultteja, jos ei, kait raaka osien vaihto/säätöoperaatio jos ja kun osaa.

Link to comment

Mulla on Kuplassa tuollainen IRS-lootasta tehty laatikko, mutta en ole sitä itse tehnyt. Eikö laatikon kuoret ole noissa samanlaiset? Eli meniskö swingikamat suoraan IRS-lootaan? Itse vaihdoin tuohon vanhasta swingilaatikostani superdiffin joka meni heittämällä paikalleen. Posket on tietysti swingimalliset myös.

Link to comment
Guest Toheltaja

osassa swingeistä muistaakseni kuudella pultilla lautaspyörä kiinni, Irsseissä taitaa kaikissa olla kahdeksalla. Uudemmissa swingeissäkin jo kahdeksalla. Lyhyillä vetareilla olevat lootat ainakin kuudella, jos en taas ole kännissä noita purkanut ja muista väärin...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...