Guest Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Perusteellisen pesun jälkeen huomasin että yhden pytyn helmassa on hento n.1cm pore. Voisiko siitä irrota pala; ja pudota nokka-akselin päälle.. Tiiveyteen tuo tuskin pääsee vielä vaikuttamaan. Remontti keskittyi laakerointiin, ja muuten siisti yläkerta saisi vielä jatkaa matkaa. Quote Link to comment
Gerbiili Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Jos se kerta alahelmassa on eikä mitää häirtse niin ei ole ongelma. Jos siitä on irtoamassa pala niin ota se pois eipä tipu ainakaa koneeseen. Quote Link to comment
Guest Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Juup, mietitytti vain mistä lie saanut alkunsa. Ties vaikka olis jo tehtaalta, hoonausjälki vähän tukee tätä oletusta.. Quote Link to comment
ARTO Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Halkeama/säröytymä on aina vaurio osassa. Ei se siitä parane, vrt tuulilasien halkemat. Ihan tuurista, koneen kireysasteesta, osien tasapainosta ym värinöistä/värinätömyydestä kiinni kestääkö pytty päivän vai seuraavat 5 vuotta. Quote Link to comment
Guest Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Napauta vasaralla niin etta halkeaa loppuun asti ja irtoaa. Pyoristele ihan hiukan katkorajan teravat reunat. Jos ei ulotu tiivistepintaan asti niin kovaa ajoa vaan :) Mannanrenkaat ei niin alas kuitenkaan tule, ja jos lohjennut pala on tarpeeksi pieni niin ei mannan helmakaan tykkaa kyttyraa. Strokerissa voi olla vahan eri juttu. Ala jata halkeamaa sinne, niilla on tapana kasvaa ja lopulta rupee tavaraa irtoomaan. Quote Link to comment
mite^ Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 onhan niitä ohkasempia helmoja sorvattu kokonaankin pois. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.