Jump to content

mitä maksaa???? tarkennus


Guest onanis

Recommended Posts

En tiedä volkkareista sitten yhtään mitään mutta kun se vaan on niin hieni auto. olen tosissani ostamassa -72 kleinbussin mutta kun en tiedä yhtään mitä ne suurinpiirtein maksaa.

Tässä syseisessä autossa on mustat kilvet ja toimii hyvin muttei ole penkkejä takaosassa.

minkähänlainen hinta haarukka naissä komistuksissa on?

Link to comment

Vaikeaa tollaseen on antaa vastausta. Se on melkein sama kuin että kysyisi paljonko maksaa käytetty televisio. Joku voi heittää arviota, mutta hinnat on aina tapauskohtaisia.

Link to comment

Jos siinon lasit, niin sen pitäs olla Kombiwagen, ainakin tehtaalta lähtiessään on ollu. Voinu muuttuu rekisteröitäessä kasteniksi virkamiesten tietämättömyyden takia. Ja yks '72 Kombiwaaggeni ei oo myynnissä edes 240000mk hintaan, jotta aikas tapaus-/myyjä-/ostajakohtanen on lopullinen kauppahinta...

Link to comment

Itse olen käyttänyt laatimaani taulukkoa arvottamaan harkinnassa olleita palloja. Jakautuu selkeästi 4ään kategoriaan:

 

0-500e varaosa-autot

500-1000e aihiot

1000e-3000e käyttöpelit

3000e-XXXXe näyttelypelit

 

Kunkin haarukan ääripäät ovat edustaneet segmenttinsä valioita tai huonoimpia yksilöitä yksinkertaisin kriteerein: orkkisvarustus?, puutelista?, leima?, pintapuolinen kunto? jne. Tämä yleensä siinä järjestyksessä mikä on kalleinta korjata taikka vaihtaa... Tekniikka tässä menee lähes aina kärkeen riippuen tietty mallin harvinaisuudesta tms.

 

Voit varmasti muodostaa itsellesi samankantaisen haarukoinnin selaamalla vanhoja ilmoja ja tsekkaamalla useampia myytäviä läpi. Omassa listassakin on ollut poikkeamia suuntaan ja toiseen. Voit selkeästi saada lottovoiton taikka "lottovoiton". Hinta on loppujen lopuksi aika henk koht asia näissä harrastepeleissä. Itse olisin valmis maksamaan aika paljon ehyestä käyttökuntoisesta 71 westystä. Ei ole vielä tullut sopivaa vastaan.......

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...